Gjest Owen Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 hei kjære lege. jeg har her et spørsmål som jeg håper at du tar deg tid til å besvare.problemet mitt er at jeg har fett på siden av magen som ikke vil bort.jeg er 1,60 cm høy,veier 72 kg.jeg er fotballspiller.jeg er hurtig og ganske utholdende.jeg trener mye løping og trener hver dag.tar veldig mye situps og tar badstu etter hver trening.men likevel så vil fettet rundt magen ikke bort.beina mine har markerte muskler og brystet mitt er kraftig bygd.dette skjønner jeg ikke så mye av.jeg vet at ved siden av trening så er kostholdet ,minst like viktig.og jeg er pakistaner av opprinnelse og maten vår er ikke altid sunn.har du noen råd om dette? jeg er ikke ute etter å ha sixpack men bare en flat mage.hva kan jeg gjøre med det? og er det sånn at størrelsen på klær ikke alltid passer; det betyr vel ikke at man er fet men bare at man vokser? jeg håper på et raskt svar. på forhånd takk mvh Owen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.