AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Glitter skrev (12 minutter siden): Hadde en utrygg tilknytning til min far. Ikke til min mor. Vet ikke hvorfor jeg er blitt sånn. Er nesten to år siden jeg skrev det du siterte, men jeg unngår fortsatt å danne nye relasjoner. Det er vondt å høre. Jeg holder meg unna alle de gamle vennene mine nå når jeg er deprimert. Anonymkode: 41602...4f2 0 Siter
Glitter Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vondt å høre. Jeg holder meg unna alle de gamle vennene mine nå når jeg er deprimert. Anonymkode: 41602...4f2 Det er leit.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Glitter skrev (På 23.4.2024 den 17.03): Jeg har vansker med trygghet og tilknytning slik at jeg unngår å danne nye relasjoner. I en ny relasjon derimot kan jeg knytte meg fort og for mye. Kan rett og slett bli avhengig av personen. Har blitt beskrevet at jeg har alvorlige relasjonsproblemer. Blant annet pga tilknytning. Har du jobbet med dette/vil du jobbe med dette i terapi? Anonymkode: 41602...4f2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.