Gjest holli Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hei... Jeg har slitt med SF og er nå så og si frisk fra selve sykdommen men sliter litt med å få et skikkelig og regelmessig sunt kosthold. Har en rekke ganger prøvd meg på "kostplaner" men det har enten ført til at jeg overspiser eller bare dropper ut og spiser mye snop, eller at jeg spiser altfor lite og blir slapp osv... Nå har jeg satt sammen et lite forslag til meg selv som jeg tror kan være normalt for meg som er en jente på 17 og som trener 4 ganger i uka basket. Håper noen kan kommentere det bare slik at jeg "vet" at dette kan være et riktig spor. Frokost: 5 dl havregrøt av vann m/søtningssukker og kanel + et glass melk + en frukt mellom: 1 frukt og 2 knekkebrød med skinke Lunch: et grovt "kjøperundstykke" med en fiskekake og en frukt til, og Fun-light til drikke mellom: en gulrot middag: 1 stor potet, mye fisk/kjøtt og mye grønnsaker + litt mager saus mellom: en frukt kvelds: 1 skive + 2-3 knekkebrød med magert pålegg, 1 glass melk og en frukt I helgene unner jeg meg en pose smågodt og pizza, ellers prøver jeg å holde det sunt i helgen også. Hvordan høres dette ut? Jeg er normalvektig, men vil IKKE gå opp mer, har egentlig 1-2 kilo rundt magen som bør taes av. Vil jeg gå opp på denne maten? Treningen ikke så veldig intens, sånn passe, og varer litt over en time hver gang (altså 4 ganger i uka) Kan noen si meg sånn ca hvor mye kalorier dette kostholdet gir? håper noen orker å svare meg...! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.