Gå til innhold

Var dette en morsom spøk fra en psykiater eller hva tenker du? Hun sa: "Det var lite klokt av deg å bo i blokk for hopper du fra taket er du ganske sikker på dø! Jeg har sett det før..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir-
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg vet ikke helt jeg. Føler ikke at jeg snakket lenge nok med behandleren for å kunne si noe konkret om akkurat det. Men jeg har inntrykk av der finnes enkelte behandlere med vonde hensikter. Ikke mange selvfølgelig, men de eksisterer jo?

Anonymkode: 31a96...f1a

Jo..du har nok rett i det. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var dette en morsom spøk fra en psykiater eller hva tenker du? Hun sa: "Det var lite klokt av deg å bo i blokk for hopper du fra taket er du ganske sikker på dø! Jeg har sett det før..."

Anonymkode: 31a96...f1a

Nei det var kritikkverdig. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir- skrev (2 minutter siden):

Jo..du har nok rett i det. Dessverre. 

Dessverre ja... Noen psykiatere har dessverre alt for mye makt og blir sett alt for mye opp til av annet helsepersonell som jobber på akuttposten, jeg tror han behandleren er en sånn en....

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det var kritikkverdig. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Ja, egentlig. Jeg angrer litt på at jeg ikke turte å si noe om det til behandleren som sa det at jeg synes at han ikke burde sagt det.

Anonymkode: 31a96...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dessverre ja... Noen psykiatere har dessverre alt for mye makt og blir sett alt for mye opp til av annet helsepersonell som jobber på akuttposten, jeg tror han behandleren er en sånn en....

Ja, egentlig. Jeg angrer litt på at jeg ikke turte å si noe om det til behandleren som sa det at jeg synes at han ikke burde sagt det.

Anonymkode: 31a96...f1a

Jeg synes du skal si til han hvordan du følte deg, og som en annen sa revurdere samarbeidet. Han var kald i kommentaren sin, ugreit. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes du skal si til han hvordan du følte deg, og som en annen sa revurdere samarbeidet. Han var kald i kommentaren sin, ugreit. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Som sagt så jobber denne behandleren på akuttposten og jeg er ikke innlagt lenger så det blir vanskelig. Han er jo heldigvis ikke min faste behandler da, hun går jeg heldigvis veldig godt overens med og kunne aldri kommet med en sånn kommentar.

Anonymkode: 31a96...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som sagt så jobber denne behandleren på akuttposten og jeg er ikke innlagt lenger så det blir vanskelig. Han er jo heldigvis ikke min faste behandler da, hun går jeg heldigvis veldig godt overens med og kunne aldri kommet med en sånn kommentar.

Anonymkode: 31a96...f1a

Du kan hvis du vil sende inn en klage på han, slik at ikke andre pasienter opplever det samme. Jeg håper dette blir siste gang du opplever noe så krenkende fra helsepersonell. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan hvis du vil sende inn en klage på han, slik at ikke andre pasienter opplever det samme. Jeg håper dette blir siste gang du opplever noe så krenkende fra helsepersonell. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Tror du det er en klage jeg eventuelt hadde fått igjennom dersom jeg valgte å klage? Jeg føler at man er litt hjelpeløs som pasient dersom man skal klage. Med mindre det man klager på var veldig alvorlig da. Usikker på om det er verdt å bruke tid på å klage?

Anonymkode: 31a96...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du det er en klage jeg eventuelt hadde fått igjennom dersom jeg valgte å klage? Jeg føler at man er litt hjelpeløs som pasient dersom man skal klage. Med mindre det man klager på var veldig alvorlig da. Usikker på om det er verdt å bruke tid på å klage?

Anonymkode: 31a96...f1a

Kommentaren kan jo i alvorlige tilfeller gå skikkelig galt, men jeg vet ikke hvordan du har det ellers. Dersom du er et sted nå hvor du ikke har overskudd kan du jo bare si det til nåværende behandler så tar hun det videre internt. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommentaren kan jo i alvorlige tilfeller gå skikkelig galt, men jeg vet ikke hvordan du har det ellers. Dersom du er et sted nå hvor du ikke har overskudd kan du jo bare si det til nåværende behandler så tar hun det videre internt. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Hm. Ja, kanskje det kunne være en løsning. Uansett så vil jeg tro at denne behandleren står mye sterkere enn meg, siden han er typ høyt respektert av alle virker det egentlig som...

Anonymkode: 31a96...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hm. Ja, kanskje det kunne være en løsning. Uansett så vil jeg tro at denne behandleren står mye sterkere enn meg, siden han er typ høyt respektert av alle virker det egentlig som...

Anonymkode: 31a96...f1a

Ser den- men selv de populære er bare mennesker. Det er jo helt tydelig at kommentaren kom dårlig ut for din del. Og det er mange som ville tenkt det samme som du leser i tråden. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ser den- men selv de populære er bare mennesker. Det er jo helt tydelig at kommentaren kom dårlig ut for din del. Og det er mange som ville tenkt det samme som du leser i tråden. 

Anonymkode: 4d480...ceb

Sant. Jeg får tenke litt på det videre hva jeg ønsker å gjøre.

Anonymkode: 31a96...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...