Gå til innhold

Seiret mot min overgriper i dag. Erstatning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var med min advokat og møtte min overgriper som begikk seksuelle overgrep mot meg da jeg var under 16 år. Og vi kom frem til en avtale der jeg fikk et godt beløp i erstatning og en skriftelig unnskyldning for den urett han har påført meg som barn. Jeg er så glad nå skal jeg jobbe meg igjennom dette og jeg føler jeg har seiret og blitt trodd. Skal begynne i traumebehandling også. Så jeg ser lyst på fremtiden min. 

Anonymkode: 47ea1...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen som vil gratulere meg engang? Kaldt samfunn vi lever i :(

 

Anonymkode: 47ea1...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker

Veldig bra jobba! Tøff som tok tak i saken og har plassert ansvaret der det hører hjemme. En oppreisning er et plaster på såret som kan gjøre livet lettere på mange måter. Det at han ber om unnskyldning bør du ta til deg. Da er det lettere å jobbe seg gjennom traumene dine, da du vet at ansvaret ligger hos han og ikke deg 🫶🏼 

håper flere blir inspirert av tråden din og tør gjøre det samme! 
gratulerer 

Anonymkode: 255c5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...