Gå til innhold

Utestengt fra kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Syns det samme kunne praktiseres på dol også, istedenfor den der evinnelige slettingen og såkalte «ryddigen» i tråder. Ikke rart at det blir stad mer utrivelig på dol når utestengte brukere fra andre fora får raljere som de vil her inne. 

Hadde de blitt utestengt her også ville det ikke vært nesten noen igjen her. Kanskje 4 stykk igjen

Anonymkode: cc135...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hadde de blitt utestengt her også ville det ikke vært nesten noen igjen her. Kanskje 4 stykk igjen

Anonymkode: cc135...982

Ja, det virker som om det bare er 5-6 aktive med nick her nå.

Anonymkode: 247e9...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et forum som jeg tror har det bedre med kvalitet over kvantitet når det kommer til antall brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 timer siden):

Dette er et forum som jeg tror har det bedre med kvalitet over kvantitet når det kommer til antall brukere.

Hvilke kvalitet bidrar du med, da? 

Anonymkode: 05445...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvilke kvalitet bidrar du med, da? 

Anonymkode: 05445...8c3

Vhanja og de andre med nick bidrar med svar de står inne for og tør å signere med nick. Dette er kvalitet dere anonyme ikke ser ut til å skjønne betydningen av. Tvert om er lengre og lengre mellom anonyme som gidder eller greier å oppføre seg gjennom en hel diskusjon. Det ligger som regel alltid en småspydig eller passiv aggressiv undertone i det dere skriver, slik feks du har her. «Hva bidrar du med» liksom. Ufint og spydig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 13.32):

Kvinneguiden's moderatorer er latterlige. Der blir en utestengt bare en rapporterer deg én gang. Mange av brukerne der inne har som hobby å rapportere. En kan ikke ha teorier om mye, da dette blir tatt for spekulasjoner. En kan ikke nevne fakta, da dette blir sett på som nedsettende eller latterliggjøring.

Det handler også om at moderatorene der seiler under falskt flagg. Moderatorene har sine yndlinger og fiender. Noen brukere er vernet og andre er svartelistet. Hele moderatorsystemet er pill råttent. Når de selv diskuterer så bruker de annet bruker navn enn moderator nicket. Noe som lett fører at de kan få et horn i siden til deg hvis du ikke er enig i det de skriver og da skal det fint lite til å bli kasta ut. 

Anonymkode: 1ae97...889

Nettopp ja, det er slik det fungerer. Det forundrer meg ikke. 
når man ser alt som skrives der inne bør vel halve kg vært utestengt. 
ble utestengt og fikk hele regelverket på kopi, men aner jo ikke hva jeg konkret har gjort feil. 
Hva skal til for å bli moderator? Er de selv brukere der? 
i mine innlegg har jeg ofte forsvart trådstarter.. også poengtert at på kg blir trådstarter lynsjet uansett problemstilling. Folk har en tendens til å angripe en ts. 
dette har jeg satt fokus på. Det var vel sikkert ikke særlig populært. 
kastet ut av en lav sko

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (3 timer siden):

Vhanja og de andre med nick bidrar med svar de står inne for og tør å signere med nick. Dette er kvalitet dere anonyme ikke ser ut til å skjønne betydningen av. Tvert om er lengre og lengre mellom anonyme som gidder eller greier å oppføre seg gjennom en hel diskusjon. Det ligger som regel alltid en småspydig eller passiv aggressiv undertone i det dere skriver, slik feks du har her. «Hva bidrar du med» liksom. Ufint og spydig. 

Eh hva? Ser bare anonyme som oppfører seg høflig, dannet og vennlig i enhver diskusjon. Så dannet ser jeg like mye kvalitet i anonym gjengen, btw. Din tolkning er ditt ansvar. 

Anonymkode: 05445...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nettopp ja, det er slik det fungerer. Det forundrer meg ikke. 
når man ser alt som skrives der inne bør vel halve kg vært utestengt. 
ble utestengt og fikk hele regelverket på kopi, men aner jo ikke hva jeg konkret har gjort feil. 
Hva skal til for å bli moderator? Er de selv brukere der? 
i mine innlegg har jeg ofte forsvart trådstarter.. også poengtert at på kg blir trådstarter lynsjet uansett problemstilling. Folk har en tendens til å angripe en ts. 
dette har jeg satt fokus på. Det var vel sikkert ikke særlig populært. 
kastet ut av en lav sko

Anonymkode: 66873...638

Hvis du fikk hele regelverket som svar til kopi så er det vel også der intelligens nivået på moderator teamet er. 

Anonymkode: 05445...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du fikk hele regelverket som svar til kopi så er det vel også der intelligens nivået på moderator teamet er. 

Anonymkode: 05445...8c3

Kan tenke meg det ja. 
For å være helt ærlig er det ikke et positivt og hyggelig sted å være. Mange som fyrer opp under diskusjoner og er nedlatende, som igjen fører til at det blir hissige diskusjoner der folk blir såret. 
virker som et stred der mange er bitter og sint. 
Mye diskusjoner og hets til de med ufør. 
mamma politi, og veldig sterke meninger. 
skulle ikke trodd folk tenkte på at det sitter ekte mennesker de skriver til. 
For min del kan jeg bare være utestengt, ikke en plass jeg ønsker meg tilbake til. 
Her inne virker folk snille, og ønsker å komme med gode råd og støtte. Slik som normale folk gjør. 
Ikke 15 sider med dritt kasting 

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...