Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg har kjent det fysisk på kroppen. En dragning mot å gjøre enkelte ting. I hode var det mer blurry. Klarnet opp av antipsykotisk. 

Føler man blir tung og rar i hodet av antipsykotisk (bare hatt lav dose for søvn før).

Anonymkode: c4255...1d0

Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler man blir tung og rar i hodet av antipsykotisk (bare hatt lav dose for søvn før).

Det er jo mange ulike typer. Jeg har følt jeg har klarnet opp av antipsykotisk for psykosen gjorde meg veldig tung i hode. Verken Zyprexa, Abilify (lav dose) eller nå Latuda gjør meg tung. Det gjør meg friskere. Men kanskje man blir tung i hode hvis man ikke har noe psykotisk.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvordan da?

har kjent masse rart i hjernen som stikkende nåler stod i det og energier, og energier i kroppen og prikking. har vært så svak i kroppen at jeg ikke klarte å gå, måtte holde meg fast i noe. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Klarer du beskrive det?

Kjennes ut som hjernen revner, er for tung, råtner, blir operert på av høyere makter som vil lage en forbedret versjon av meg selv, kjennes ut som em båt uten anker i urolig farvann, kjennes ut som gafler som drar hjernemassen ut etc etc

kan kjennes ut som alt mulig, men er svært ubehagelig og førte for en uke siden til innleggelse på DPS

Greier ikke redusere eller slutte på medisin pga dette. Det er kjempekjipt

😭

Annonse

AnonymBruker
Marye skrev (5 minutter siden):

Kjennes ut som hjernen revner, er for tung, råtner, blir operert på av høyere makter som vil lage en forbedret versjon av meg selv, kjennes ut som em båt uten anker i urolig farvann, kjennes ut som gafler som drar hjernemassen ut etc etc

kan kjennes ut som alt mulig, men er svært ubehagelig og førte for en uke siden til innleggelse på DPS

Greier ikke redusere eller slutte på medisin pga dette. Det er kjempekjipt

😭

Ok. Da høres det ut som en slags vrangforestilling inni bildet da. Ikke bare fysisk ubehag ..?

Håper du finner ut av det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...