Gå til innhold

Går du rundt med en maske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trinity80 skrev (12 timer siden):

Nå er nesten alt basert på skjematisk diagnose. Tror du at det er lett å få EUPF i dag?

Jeg spør fordi jeg ikke er så flink på akkurat dette, viser seg at det er store ulikheter i systemet som jeg tidligere hadde antatt var gjengs for de fleste. 

Har faktisk gjennomført sånn langt intervju for pf og var langt unna å oppfylle eupf. Men så er jeg redd for at enkelte har et litt slepphendt forhold til diagnosekriterier. Kanskje er det mer angst enn realitet. Men angsten styrer dessverre adferden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg går med maske,er stille og smilende. Til fact forteller jeg hvordan jeg egentlig har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og bytter maske avhengig av hvem jeg er med. Ganske slitsomt til tider. Greier kun å være meg selv når jeg er alene og av og til når jeg er med nærmeste familie eller min eldste venn. 

Anonymkode: fefbf...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tror jeg de aller fleste folk gjør mer eller mindre ubevisst og bevisst. 
Jeg er alltid smilende og imøtekommende i møte med folk, selv om jeg ikke føler for det på innsiden. 

Anonymkode: c9753...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

Jeg trenger ikke gå rundt med en maske, men jeg trenger ikke dele alle tankene mine med hvem som helst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...