Gå til innhold

finnes det?

Gjest Hmmm

Anbefalte innlegg

Finnes det en sykdom (unntatt stoffskiftet) som gjør at man forbrenner sinnsykt fort? Spiser 2 skiver med salami+agurk + 1 glass eplenektar, 4 brødskiver til lunsj + 0,5l brus, deretter 1 ytrefilet med 2-3 poteter og grønnsaker, så litt tomatsuppe og deretter 2 skiver med salami igjen. Innimellom her er det mye brus,nektar,juise eller vann og godterier. Er ei lita jente på 1.60 og veier litt under 50 kilo. Prøver å legge på meg (fett), men det går dårlig med det gitt!

Våkner ofte med SUUUG i magen om morningen og er da "oversulten". Blir fort sulten igjen etter å ha spist. hva er galt?

Har forøvrig vært plaget med mye kvalme, svimmelhet, oppkast og prikkinger i hender og føtter. Har nå fått angst mer eller mindre fordi ingen finner årsak til hvorfor jeg er så mye kvalm!

Svar ønskes !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2-barnsmor

Kansje du spiser for fort,da jeg vet mange som har samme problemet som deg som gjør det.Bruk heller lang tid på å spise så får du utbytte av næringa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan ha problemer med stoffskiftet eller andre sykdommer som påvirker hvor lett man legger på seg (eller mister kilo).

Jeg ville tatt en tur til legen om jeg var deg, slik at du kan få tatt alle nødvendige prøver for å finne ut om noe er galt. Kanskje er det medisiner (eller en diett) som kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...