Gå til innhold

Musikk hva lytter du på nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hører på I Love This Bar med Toby Keith. Den appellerer så hardt til en inkluderende side ved meg, og noe med å ikke ta alt så alvorlig. Ja, den er sikkert "harry", men nå har jeg en viss harryfaktor, og er stolt av det. Det er tross alt det mest menneskelige du kan være.

Uansett. Dette er sant! ( jeg vet at noen tror meg her! og det er tross alt bare en helt alminnelig tilfeldighet )

 Men altså, jeg hører på den sangen nå og da, og sist for kort tid siden. Og midt i sangen tenkte jeg "ehh, er Toby Keith død??" Og.. to dager etter snakker jeg og en venninne tilfeldigvis om country musikk, og jeg nevner I Love This Bar ( som hun syns var FOR harry ), og så sa hun : Forresten, Toby Keith døde natt til i dag/ i går eller noe sånt. Ihverftall var det et døgn etter at jeg brått stilte meg selv spørsmål om han var død..  Det var litt rart, og liker sangen enda litt bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

So fucking rått ;)

Anonymkode: b4484...03d

Dette er så sinnsykt bra. Tror ikke alle forstår hvor bra dette er live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Dette er så sinnsykt bra. Tror ikke alle forstår hvor bra dette er live.

Var på konsert med dem på Oslo spektrum for ikke så lenge siden. Var bra det, men nesten alle i bandet er byttet ut unntatt èn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (7 minutter siden):

Var på konsert med dem på Oslo spektrum for ikke så lenge siden. Var bra det, men nesten alle i bandet er byttet ut unntatt èn.

Hvis ikke Steve Perry er med så kan det bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kom plutselig over denne, husker den godt ja :)

Anonymkode: b4484...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...