Gå til innhold

Musikk hva lytter du på nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neil Young står på akkurat nå. Jeg har øvd meg i to måneder uten å "gråte" når jeg hører på han. Men det holder hardt nåt Harvest Moon kommer, AU ❤️

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

 

Anonymkode: b4484...03d

Denne husker jeg ble brukt til en Trygg Trafikk-kampanje mot det å drikke og kjøre.

To ungdommer som blir kjærester. Mens hun er på fotballtrening drikker han mens han kjører. I det hun sykler hjem kommer han i full fart rundt en sving og ser henne ikke før det er for sent, og det siste hun ser er at hennes kjæreste før han kjører på henne.

Så den da jeg var liten og den gjorde stort inntrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Denne husker jeg ble brukt til en Trygg Trafikk-kampanje mot det å drikke og kjøre.

To ungdommer som blir kjærester. Mens hun er på fotballtrening drikker han mens han kjører. I det hun sykler hjem kommer han i full fart rundt en sving og ser henne ikke før det er for sent, og det siste hun ser er at hennes kjæreste før han kjører på henne.

Så den da jeg var liten og den gjorde stort inntrykk. 

Ja det stemmer det. Jeg husker den videofilmen også, og den gjorde inntrykk på meg også. Fant ikke musikkvideoen på Youtube dessverre, men såg den for mange år siden der. Den er så fin. 

Anonymkode: b4484...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I dag ble jeg helt bergtatt av denne nedstrippede coverversjonen: (fra hun som synger gabriellas sang blant annet)

Lydknapp nederst til høyre.

 

 

Anonymkode: ebea0...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt litt på Lou Reed i det siste. "Its a perfect day"   Den er fin. Stemningsrapport hvor det enkle kan bety så mye!  Ble inspirert av en artist jeg nylig oppdaget som likte han. 

Jeg liker sånne enkle ting som betyr mye. Jeg elsker den sangen nå, fordi jeg skjønner alt han formidler i den sangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Akkurat nå en del upbeat. Prøver å holde energien oppe og noen ganger skvalper det litt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
erik123 skrev (På 15.8.2024 den 14.02):

Dette er råbra!!

 

Hvilke konserter var du på på 70 tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (28 minutter siden):

Hvilke konserter var du på på 70 tallet?

Mange, så Sex Pistols i Trondheim i 1977. Og var på konsert med Slade og mange fler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 time siden):

Mange, så Sex Pistols i Trondheim i 1977. Og var på konsert med Slade og mange fler. 

Jeg må si at jeg misunner deg litt. Du opplevde ekte musikk. Selv om Sex Pistols sin musikk kanskje ikke var kvalitet, men jeg lytter til dem jeg. Det var ikke fake og det appelerer til min noe opprørske side ( jeg vokser det aldri fra meg tror jeg ) 

Jeg lærte mye "gammel" musikk fra en venn sin nabo. Da skjønte jeg noe. Det er mye fake nå. Uten at jeg gidder å irritere meg, Men musikk var absolutt mer talent før, og igjen, muligens ikke Sex Pistols. Men de viste et standpunkt 💪

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...