Gå til innhold

Kommer ikke tråder fra humorhjørnet opp i "dette snakker vi om nå"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det fordi de trådene ikke skal ødelegge forumet og få folk til å tro at doktoronline er et lavkvalitetsforum? 

Anonymkode: 08eca...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er nok det som er grunnen ja. Her har vi faktisk et eget humorforum, men det er visst mer kult å ha en tråd på Åpent med tull og vas og fjas. For det ødelegger liksom ikke så mye for kvaliteten på forumet som helhet der.... Tydeligvis. 

Anonymkode: 48185...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er nok det som er grunnen ja. Her har vi faktisk et eget humorforum, men det er visst mer kult å ha en tråd på Åpent med tull og vas og fjas. For det ødelegger liksom ikke så mye for kvaliteten på forumet som helhet der.... Tydeligvis. 

Anonymkode: 48185...304

Jeg syns den tråden på åpent er morsom jeg. 

Anonymkode: 08eca...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns den tråden på åpent er morsom jeg. 

Anonymkode: 08eca...083

Kunne ha ligget på humorforumet. Er jo derfor vi har det. På Åpent trekker det jo bare ned kvaliteten.

Anonymkode: 48185...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kunne ha ligget på humorforumet. Er jo derfor vi har det. På Åpent trekker det jo bare ned kvaliteten.

Anonymkode: 48185...304

Jeg syns den drar kvaliteten opp og bør ligge på åpent. 

Anonymkode: 08eca...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kunne ha ligget på humorforumet. Er jo derfor vi har det. På Åpent trekker det jo bare ned kvaliteten.

Anonymkode: 48185...304

For på Åpent er jo kvaliteten meget høy 😂

Anonymkode: 9d76f...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For på Åpent er jo kvaliteten meget høy 😂

Anonymkode: 9d76f...525

Har ikke sagt den er meget høy, for det er den ikke. Men tråder med rent tull kan henvises til humorforumet. 

Anonymkode: 48185...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har ikke sagt den er meget høy, for det er den ikke. Men tråder med rent tull kan henvises til humorforumet. 

Anonymkode: 48185...304

Det begynte ikke som tull. Tråden har gitt mange mye latter og at den ble så lang som den ble må jo ha gitt dol masse klikk. 

Anonymkode: 27270...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere undrofurm som ikke kommer opp der. Mye fordi det er forum utenfor de normale temaene vi alltid har hatt her og nyopprettede forum blir ikke automatisk lagt til der. Humor forumet ble laget fordi personer ville ha ett sted å tulle, trolle og leke seg. Ønsker man å delta eller lese i disse trådene kan man dermed gå inn på underforumet selv og lese de, de aller fleste leserene vi har er folk som ikke selv deltar på forumet og da har humorforumet lite verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...