Gå til innhold

Små og store gleder i dag!


påskelilje

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (1 time siden):

Det er verken strøm eller vann i drivhuset, men jeg kunne jo sikkert ordnet ett eller annet tidligere. :)  Men nå har de fått masse vann så jeg krysser fingrene for at de overlever.

Det får vi håpe ☺️🤞 Jeg har ikke drivhus, bare noen krukker med blomster ute, og der har jeg fylt vann i brusflasker som settes oppned oppi krukka, helst med en slik tut på som man får kjøpt på fx Mester Grønn. Men funker uten det også. 

Ellers har jeg sett det finnes, men ikke prøvd selv, slike «snører» som skal lede vann fra  en flaske på gulvet og oppi potter, eller dryppe-poser som henges høyere enn pottene, eller solcelledrevet vanning (kanskje vanskelig å satse på i trøndersk sommer 😅).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg bakt ostehorn til frokost. Slapp unna Monopol meg nevøene i går, for fedrene tok de med på "fisketur" selv om det ikke er en fisk å oppdrive her (må langt ut ). Så jeg slapp å gjøre annet enn å slappe av i går kveld, så våknet  og bake horn med smeltet ost. Siden det kun var niese og meg som gaflet i oss så må de i mikroen når resten av gjengen står opp. Så mye jobb ( jeg er ikke det beste "husmoremnet.. ) men de var gode syns jeg. Og det lukter gjærbakst, og duften er nok egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...