Gå til innhold

Er det helt ut med skinny jeans?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Overalt på alle butikker er det kun sånne baggy jeans og sleng bukser. Hvor er de vanlige buksene blitt av ,e r det helt ut av mote? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Overalt på alle butikker er det kun sånne baggy jeans og sleng bukser. Hvor er de vanlige buksene blitt av ,e r det helt ut av mote? 

Jeg kjøper mine på KappAhl, liker dem høye i livet og at de sitter inntil helt ned til ankelen. De har dem dessuten i flere lengder. :) Min modell heter Stella.

https://www.kappahl.com/nb-no/sok?q=Stella

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, 80 cm beinlengde - det må da bli for langt for en liten dame, Lillemus?

Zavanna har så kort som 72 eller 73. (Jeg er ikke så begeistret for topper og gensere derfra, men buksene er ok.) 

Endret av E7H7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Overalt på alle butikker er det kun sånne baggy jeans og sleng bukser. Hvor er de vanlige buksene blitt av ,e r det helt ut av mote? 

Skinny jeans er vel (heldigvis) på vei ut eller for lengst ute, ja. "Vanlige" bukser er jo et relativt begrep, men jeg synes ikke bukser som ser ut som tights er i den kategorien, det var jo relativt nytt for 20(?) år siden. Vanlige bukser i form av bukser med litt mer vidde er lett å få tak i nå, i tillegg til veldig baggy jeans, som antakelig er en døgnflue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Ekstra skrev (16 minutter siden):

Skinny jeans er vel (heldigvis) på vei ut eller for lengst ute, ja. "Vanlige" bukser er jo et relativt begrep, men jeg synes ikke bukser som ser ut som tights er i den kategorien, det var jo relativt nytt for 20(?) år siden. Vanlige bukser i form av bukser med litt mer vidde er lett å få tak i nå, i tillegg til veldig baggy jeans, som antakelig er en døgnflue.

Jo men synes de veldig baggy buksene er litt vel ungdommelig for meg. Jeg er snart 28 år og føler meg ukomfortabel sånn. Ser at de som er litt mer voksne som regel tyr til skinny jeans i større grad. 

Jeg vil ikke kle meg som en 20åring. Selv om at sånne bukser er jo veldig komfortable. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (52 minutter siden):

Jeg kjøper mine på KappAhl, liker dem høye i livet og at de sitter inntil helt ned til ankelen. De har dem dessuten i flere lengder. :) Min modell heter Stella.

https://www.kappahl.com/nb-no/sok?q=Stella

 

Takk for tips. Var akkurat noe sånt jeg så etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Takk for tips. Var akkurat noe sånt jeg så etter. 

Smak og behag, men disse synes jeg blir for trange, de fleste kler litt mer vidde, særlig nedover.

Sokk skrev (3 minutter siden):

Skinny jeans er på vei tilbake. 

Å nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Ekstra skrev (16 minutter siden):

Smak og behag, men disse synes jeg blir for trange, de fleste kler litt mer vidde, særlig nedover.

Å nei!

Jeg synes skinny jeans er mye finere. Synes ikke man ser ordentlig kledd ut i sånne baggy jeans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Jeg synes skinny jeans er mye finere. Synes ikke man ser ordentlig kledd ut i sånne baggy jeans. 

Nå finnes det heldigvis en mellomting av disse to ytterpunktene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Jeg synes skinny jeans er mye finere. Synes ikke man ser ordentlig kledd ut i sånne baggy jeans. 

Det går an å velge noe annet enn ytterpunktene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 time siden):

Skinny jeans er vel (heldigvis) på vei ut eller for lengst ute, ja. "Vanlige" bukser er jo et relativt begrep, men jeg synes ikke bukser som ser ut som tights er i den kategorien, det var jo relativt nytt for 20(?) år siden. Vanlige bukser i form av bukser med litt mer vidde er lett å få tak i nå, i tillegg til veldig baggy jeans, som antakelig er en døgnflue.

Skinny jeans er virkelig ikke på vei ut. Den selges i stort sett alle butikker og Levis selger mye av den. Jeg foretrekker skinny super skinny og skinny. Baggy er ikke for alle kropper. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (35 minutter siden):

Nå finnes det heldigvis en mellomting av disse to ytterpunktene da :)

Hvorfor det da? Hvis du er smal på hoftepartiet er blir du formløs i baggy eller dame bukser som selges på KappAhl. De har foresten veldig store størrelser så hvis du er S eller XS er det et lite utvalg som passer dessuten er det for kvinner 50+ 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (1 time siden):

Skinny jeans er vel (heldigvis) på vei ut eller for lengst ute, ja

Ikke i følge Vouge, og det de sier viser seg alltid å bli sant 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Overalt på alle butikker er det kun sånne baggy jeans og sleng bukser. Hvor er de vanlige buksene blitt av ,e r det helt ut av mote? 

 

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Overalt på alle butikker er det kun sånne baggy jeans og sleng bukser. Hvor er de vanlige buksene blitt av ,e r det helt ut av mote? 

https://carlings.com/no/girls/klar/jeans/skinny/ pluss finner du et hav av utvalg på Cubus. De holder seg like bra etter et par vask. Jeg kjøper Levis og Cubus. På Cubus ville jeg gått opp i pris ca 600-, og oppover. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det da? Hvis du er smal på hoftepartiet er blir du formløs i baggy eller dame bukser som selges på KappAhl. De har foresten veldig store størrelser så hvis du er S eller XS er det et lite utvalg som passer dessuten er det for kvinner 50+ 

Anonymkode: 1481c...42e

Jeg sa bare at det er bra at det finnes en mellomting. Uansett finner nok de fleste noe som passer en selv og egen kroppsfasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Jeg sa bare at det er bra at det finnes en mellomting. Uansett finner nok de fleste noe som passer en selv og egen kroppsfasong.

Hva er det med skinny du ikke liker da? For meg er det et mareritt å kjøpe bukser, jeg hater hoftene mine da jeg føler jeg ser ut som en trekant. Da er super skinny et godt utvalg for da er det stramt ned hele kroppen. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Ikke i følge Vouge, og det de sier viser seg alltid å bli sant 😝

Jeg skjønner jeg ikke er helt ung lenger når det jeg tror jeg har forstått er helt ute, egentlig er på full fart tilbake eller allerede tilbake.

 

Samme var det med bukser med lavt liv og bare mager for et par år siden. La meg slippe det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det med skinny du ikke liker da? For meg er det et mareritt å kjøpe bukser, jeg hater hoftene mine da jeg føler jeg ser ut som en trekant. Da er super skinny et godt utvalg for da er det stramt ned hele kroppen. 

Anonymkode: 1481c...42e

Jeg har da ikke sagt noe om at jeg ikke liker det ene eller det andre. Jeg sa bare at det heldigvis finnes en mellomting. Ulike varianter av bukser er vel bare bra det. Altså noe for enhver smak og stil. Hva jeg personlig foretrekker har jeg ikke sagt noe om. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er det med skinny du ikke liker da? For meg er det et mareritt å kjøpe bukser, jeg hater hoftene mine da jeg føler jeg ser ut som en trekant. Da er super skinny et godt utvalg for da er det stramt ned hele kroppen. 

Anonymkode: 1481c...42e

Skinny jeans er pent på de med helt slanke og velproposjonerte ben, og som ikke på noen måte er litt kalvbent eller hjulbent. Resten av oss kler litt videre bukser.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...