Gå til innhold

Er det innenfor å klippe skjegget til noen som sover?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Nå synes jeg du bør finne på noe annet enn å sitte her og fjase. Først dette med å male noen andres stue uten deres samtykke, og nå å klippe andres skjegg når de sover. Er vel deg som også ville overraske venninnen din med en høydetur til tross for hennes høydeskrekk også. 

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Nå synes jeg du bør finne på noe annet enn å sitte her og fjase. Først dette med å male noen andres stue uten deres samtykke, og nå å klippe andres skjegg når de sover. Er vel deg som også ville overraske venninnen din med en høydetur til tross for hennes høydeskrekk også. 

Ok. Da da går jeg på kino. Hade 

Anonymkode: ac4c4...9c3

Annonse

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God morgen hva skal vi finne på i dag? 

God morgen, ja. Du har nok et stort reportoar i din oppfinnsomme hjerne å velge blant. Jeg for min del er ikke så oppfinnsom hva gjelder tulletråder på dol. Men du finner sikkert på noe "morsomt" i dag også. Venter i spenning 😛

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

God morgen, ja. Du har nok et stort reportoar i din oppfinnsomme hjerne å velge blant. Jeg for min del er ikke så oppfinnsom hva gjelder tulletråder på dol. Men du finner sikkert på noe "morsomt" i dag også. Venter i spenning 😛

Jeg tuller aldri om noe. Hvorfor tenker du det!

AnonymBruker
Vendi skrev (2 minutter siden):

Men hva skal  vi to finne på da?  Skal du bare henge her på dol? Jeg skal i begravelse 

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hva skal  vi to finne på da?  Skal du bare henge her på dol? Jeg skal i begravelse 

Vet ikke helt, jeg. Har vi så mye til felles at vi kan finne på noe sammen, da? Du kan evt komme innom for en kaffe en dag. Har alltid kaffen klar. Men noe sier meg at du ikke er i rette alderen for å drikke så mye kaffe, og i alle fall ikke sammen med "gamliser" som meg  ;)

Å det høres trist ut, da. Ønsker deg lykke til med det ❤️

AnonymBruker
Vendi skrev (11 minutter siden):

Vet ikke helt, jeg. Har vi så mye til felles at vi kan finne på noe sammen, da? Du kan evt komme innom for en kaffe en dag. Har alltid kaffen klar. Men noe sier meg at du ikke er i rette alderen for å drikke så mye kaffe, og i alle fall ikke sammen med "gamliser" som meg  ;)

Å det høres trist ut, da. Ønsker deg lykke til med det ❤️

Takk. Jeg kan komme innom deg bare hvis du har noe annet enn kaffe til servering , jeg liker best saft te eller brus. Du kan også lage vafler. så tar jeg med meg avisen hvor jeg kan lese høyt til deg sånn at du ikke trenger å anstrenge deg sånn på de tunge artiklene om nyhetene i verden. 

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk. Jeg kan komme innom deg bare hvis du har noe annet enn kaffe til servering , jeg liker best saft te eller brus. Du kan også lage vafler. så tar jeg med meg avisen hvor jeg kan lese høyt til deg sånn at du ikke trenger å anstrenge deg sånn på de tunge artiklene om nyhetene i verden. 

Høres ut som en god deal! 👍😂 Da sier vi det sånn. 

Endret av Vendi

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (9 minutter siden):

Høres ut som en god deal! 👍😂 Da sier vi det sånn. 

Men du jeg hjelper deg med støttestrømpene når jeg kommer. Ikke gjør noe du før det siden du kan dette og knekke lårhalsen. Jeg hjelper deg senere i dag. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men du jeg hjelper deg med støttestrømpene når jeg kommer. Ikke gjør noe du før det siden du kan dette og knekke lårhalsen. Jeg hjelper deg senere i dag. 

Jeg vil også ha hjelp! Kan du smør mi brødskiv og napp barten min, og kjøre meg til bunnpris og kjøpe saltvannspray, så trenger jeg å bli bært til næringsmiddelkontoret, og der kan vi danse tango for to, hvis du vil?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

God morgen hva skal vi finne på i dag? 

Du kan trolle litt?

Å trolle på et nettforum innebærer å bevisst provosere, forstyrre eller irritere andre brukere ved å poste kontroversielle, irrelevante eller støyende meldinger. Dette er generelt sett en negativ og uønsket adferd. Men for å gi en forståelse av hvordan troll opererer, kan følgende taktikker nevnes (uten å oppfordre til bruk av dem):

1. Provokasjon: Poster innlegg som inneholder kontroversielle eller polariserende meninger med hensikt å få sterke reaksjoner fra andre brukere.

2. Off-Topic Meldinger: Poster innlegg som er irrelevante for diskusjonsemnet for å avspore samtalen.

3. Personangrep: Går til personlige angrep på andre brukere for å provosere dem og skape konflikt.

4. Spam: Poster store mengder irrelevant informasjon eller reklame for å fylle opp tråder og gjøre det vanskelig for andre å delta i diskusjonen.

5. Bruk av ironiske eller sarkastiske kommentarer: Skriver meldinger på en måte som kan misforstås med vilje, for å skape forvirring og frustrasjon.

6. Falske nyheter eller desinformasjon: Sprer bevisst feilinformasjon eller falske rykter for å skape panikk eller usikkerhet.

7. Doubleposting og bumping: Poster samme melding flere ganger eller poster meldinger kun for å få en tråd opp på toppen av forumet uten noe reelt innhold.

Det er viktig å merke seg at trolling skader nettfora og online samfunn ved å undergrave konstruktiv kommunikasjon og samhandling. Dette kan føre til at brukere mister interessen for forumet, og det kan i verste fall ødelegge hele samfunnets integritet.

Anonymkode: a7604...481

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...