Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Misliker dere å ha quiz med damer, og blir dere sure hvis dere taper? Hva er i så fall verste tema å tape i ? 

Og damer som bruker å være med på quiz, opplever dere at menn blir sure når dere vinner, og hvilket tema bruker dere å svare mest rett på? 

Nå har vi hatt quiz i fire dager, og menn blir drittsure her fordi jeg har svart mer rett enn dem når det gjelder fotball og geografi. Jeg kan så mye om fotball fordi jeg lytter når folk snakker og kompisen min har foret meg med info. Jeg syns fotball kan være gøy, men er ingen fan av det sånn generelt, og det gjør menn enda mer irriterte. Det samme gjelder spørsmål spesielt relatert til OSA, presidenter og en del geografi derfra. Og to av de som er med har reist masse gjennom ulike stater, men vet latterlig lite om dem ( nei, jeg sier ikke det, jeg bare vet mer )

Nå har tre av dem trukket seg fra flere quis- kvelder fordi vi på damelaget leder med masse poeng. Vil dere si at dette er tyoisk menn? Eller er det idioter jeg/ vi er omgitt av her? ( idioter når det gjelder dette ) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484376-dere-som-er-menn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (52 minutter siden):

Misliker dere å ha quiz med damer, og blir dere sure hvis dere taper? Hva er i så fall verste tema å tape i ? 

Og damer som bruker å være med på quiz, opplever dere at menn blir sure når dere vinner, og hvilket tema bruker dere å svare mest rett på? 

Nå har vi hatt quiz i fire dager, og menn blir drittsure her fordi jeg har svart mer rett enn dem når det gjelder fotball og geografi. Jeg kan så mye om fotball fordi jeg lytter når folk snakker og kompisen min har foret meg med info. Jeg syns fotball kan være gøy, men er ingen fan av det sånn generelt, og det gjør menn enda mer irriterte. Det samme gjelder spørsmål spesielt relatert til OSA, presidenter og en del geografi derfra. Og to av de som er med har reist masse gjennom ulike stater, men vet latterlig lite om dem ( nei, jeg sier ikke det, jeg bare vet mer )

Nå har tre av dem trukket seg fra flere quis- kvelder fordi vi på damelaget leder med masse poeng. Vil dere si at dette er tyoisk menn? Eller er det idioter jeg/ vi er omgitt av her? ( idioter når det gjelder dette ) 

Tror du dette er et manne problem? Jeg er ikke mann men jeg hater å tape. Jeg er så dårlig taper at hvis jeg taper i brettspill quiz eller noe så er jeg sur i mange timer etterpå. 

Anonymkode: 462b9...840

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484376-dere-som-er-menn-her/#findComment-4300095
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du dette er et manne problem? Jeg er ikke mann men jeg hater å tape. Jeg er så dårlig taper at hvis jeg taper i brettspill quiz eller noe så er jeg sur i mange timer etterpå. 

Anonymkode: 462b9...840

Jeg tror begge kjønn kan være dårlige tapere, men jeg tror det har noe å si hvem en taper for i forskjellige settinger. De var i utgangspunktet uenige i at vi skulle ha grupper basert på kjønn også, så da tror jeg at det ligger noe der. Noen av dem vet at jeg og et par til av damene er gode i qiuz, og hun ene sa at vi kom til å slå dem glatt. Det var kanskje litt unødvendig å si, men de ble drittsure for den spøken også. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484376-dere-som-er-menn-her/#findComment-4300098
Del på andre sider

Det er kjedelig å spille et spill som den ene parten alltid vinner. Jeg ville nok følt for å endre på noe hvis mitt lag vant en quiz overlegent flere dager på rad. Det er ekstra kjipt for de andre hvis man tar med seg ledelsen inn i neste dag.

Jeg er ganske dårlig på fotball og middels på geografi. Jeg pleier å gjøre det ganske bra alt i alt fordi jo mindre praktisk nyttig noe er desto bedre fester det seg i hodet mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484376-dere-som-er-menn-her/#findComment-4300190
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (På 17.7.2024 den 20.04):

Jeg vet ikke hvordan det er med Quiz, men jeg vet hvordan det er med kinasjakk. Min første mann ble Pottesur. Min andre mann viser det ikke like tydelig, men han vil ikke spille med meg mer. Ikke for å skryte altså, men ingen slår meg i kinasjakk 😀

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484376-dere-som-er-menn-her/#findComment-4300425
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...