Gå til innhold

Bp2-angst og depresjon. Hvilken medisinering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er Seroquel god for angst? Får man ulvehunger av den?

Anonymkode: 96c7d...39f

Seroquel er fin til angst i små doser og da får man ikke så mye ulvehunger. Jeg spiser ikke mer på 25 mg enn jeg gjør uten medisinen.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er Seroquel god for angst? Får man ulvehunger av den?

Jeg har ikke angst, men Seroquel hjelper på tankekjør og jeg sover også bedre. Jeg opplever å få mer matlyst, men ville ikke kaldt det for ulvehunger for det er ikke ille nok sultfølelse til det mener jeg da. Jeg har hatt ulvehunger da jeg brukte Zyprexa og det var helt villt, for jeg var enormt sulten HELE TIDEN og ble aldri mett samme hvor mye mat jeg stappet i meg. Med Seroquel er det ikke slik for min del, jeg får bare generelt bedre matlyst men jeg er ikke sulten hele tiden og blir normalt mett.

Anonymkode: 185eb...0f2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke angst, men Seroquel hjelper på tankekjør og jeg sover også bedre. Jeg opplever å få mer matlyst, men ville ikke kaldt det for ulvehunger for det er ikke ille nok sultfølelse til det mener jeg da. Jeg har hatt ulvehunger da jeg brukte Zyprexa og det var helt villt, for jeg var enormt sulten HELE TIDEN og ble aldri mett samme hvor mye mat jeg stappet i meg. Med Seroquel er det ikke slik for min del, jeg får bare generelt bedre matlyst men jeg er ikke sulten hele tiden og blir normalt mett.

Zyprexa var slik for meg også; jeg kunne ikke stoppe å spise. Jeg skal foreslå Seroquel for behandleren min. Hi.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Zyprexa var slik for meg også; jeg kunne ikke stoppe å spise. Jeg skal foreslå Seroquel for behandleren min. Hi.

Ja, det er verdt ett forsøk tenker jeg da i alle fall. Det er vel som oftest ganske individuelt hvordan man reagerer på en medisin, så er du skikkelig uheldig så kan det jo hende at du får skikkelig sult av Seroquel også,. Men sånn jevnt over har jeg inntrykk av at den er mye bedre alternativ for de fleste da. Krysser fingrene for at den vil fungere bra for deg, man må jo nesten bare forsøke for å finne ut hvordan medisinen fungerer for akkurat deg :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...