Gå til innhold

Tips til ode vanntette joggesko til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg ser etter vanntette joggesko til bruk til hverdags. Det vil si til og fra jobb og butikken og andre steder jeg skal. Det er viktig at de tåler vann siden jeg ikke har bil så jeg har ca 10 minutter å gå hjemmefra og til busstoppet, er jo kjedelig å bli våt på beina da og må gå hele dagen våt. 

Er en stor fordel om de er nøytral farge som f.eks sort og at det er lett å få kjøpt de i fysisk butikk ☺️

Anonymkode: 95e18...598

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 13.41):

Hei, jeg ser etter vanntette joggesko til bruk til hverdags. Det vil si til og fra jobb og butikken og andre steder jeg skal. Det er viktig at de tåler vann siden jeg ikke har bil så jeg har ca 10 minutter å gå hjemmefra og til busstoppet, er jo kjedelig å bli våt på beina da og må gå hele dagen våt. 

Er en stor fordel om de er nøytral farge som f.eks sort og at det er lett å få kjøpt de i fysisk butikk ☺️

Husk at du selv kan sette innnskoene med ulik spray. Er begrensa for hvor tett joggesko blir (de er lave og har ofte snøring og fiverse foran), men jeg har god hjelp i ulike sprayer (xxl og andre sportsbutikker kan hjelpe deg). 

Anonymkode: fcbb7...bc9

Jeg har ett par av merket Icebug som er litt vanntette men de har brodder. De har mange typer. Det ser ut som det går an å bestille uten brodder også. Du kan velge vanntett eller vannavstøtende i en "show finder funksjon".

https://icebug.com/no/shoe-finder

De finnes i noen butikker også. Jeg vet ikke om de er best, men det er i de jeg vet om.

Endret av Grendel
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 13.41):

Det finnes mange gode alternativer å velge mellom, de fleste skoprodusentene har også modeller med goretex (og da er de vanntette). Det første eksempelet jeg fant er disse: Asics GT-2000 12 GTX - Sort | Getinspired.no

Siden du har lyst til å kjøpe i fysisk butikk, så ville jeg bare ha gått til den nærmeste sportsbutikken (enten det er xxl, sport1, anton eller hva som helst), og sett på det utvalget de har der. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...