Gå til innhold

Diskusjon rundt å anbefale steder - delt fra Nachnoo - blandet episode


Admin

Anbefalte innlegg

XbellaX skrev (2 minutter siden):

Det er jo litt merkelig. Det føyer seg altså inn i rekken av så vanlige hendelser at du ikke engang husker at to brukere ba deg logge av og ta en time out?

Altså. Nå er du aggressiv i din kommunikasjon her, og jeg både beklager at jeg ikke husker og spør også hva det endte med- uten at du svarer, men heller fortsetter. Hvorfor? Kan du ikke si hva det endte med, eller hva jeg skrev ( hvis det ikke ble slettet da )

Jeg skjønner jo ikke noe, så hva skal jeg svare deg egentlig? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Altså. Nå er du aggressiv i din kommunikasjon her, og jeg både beklager at jeg ikke husker og spør også hva det endte med- uten at du svarer, men heller fortsetter. Hvorfor? Kan du ikke si hva det endte med, eller hva jeg skrev ( hvis det ikke ble slettet da )

Jeg skjønner jo ikke noe, så hva skal jeg svare deg egentlig? 

 

Jeg er direkte med deg, det betyr ikke at jeg er aggressiv. Det handler blant annet om tråden til Fru2020. Store deler av samtalen er slettet, naturligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (48 minutter siden):

Nå føler jeg ikke at jeg overdriver, og jeg skrev dette fordi aggresivitet viser seg på flere måter enn kun å konfrontere åpent, og jeg syns det er noe å tenke over. 

Passiv aggressivitet kan man velge å ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX skrev (3 minutter siden):

Jeg er direkte med deg, det betyr ikke at jeg er aggressiv. Det handler blant annet om tråden til Fru2020. Store deler av samtalen er slettet, naturligvis. 

Ok. Jeg følte bare at du absolutt skulle ta meg på noe her nå, selv om jeg ikke husker hva noen av oss skrev. Det blir sånn som når noen er sure på deg, og du spør hva du har gjort og får som svar : Det vet du veldig godt. 

Det blir forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Passiv aggressivitet kan man velge å ignorere.

Ja, det gjør jeg også flere ganger. Det må man nesten, mens andre ganger reagerer jeg. Man kan fint ignorere alle former for aggresjon med mindre noen er voldelige, og det skjer jo ikke akkurat digitalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ok. Jeg følte bare at du absolutt skulle ta meg på noe her nå, selv om jeg ikke husker hva noen av oss skrev. Det blir sånn som når noen er sure på deg, og du spør hva du har gjort og får som svar : Det vet du veldig godt. 

Det blir forvirrende.

Men sånn helt seriøst. Er det en så vanlig hendelse for deg at når to brukere ber deg om å logge av og ta en time out, fordi du er spydig, hånende og sint i omtrent hvert enda innlegg, - er det en så vanlig hendelse for deg at du faktisk ikke husker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

XbellaX skrev (Akkurat nå):

Men sånn helt seriøst. Er det en så vanlig hendelse for deg at når to brukere ber deg om å logge av og ta en time out, fordi du er spydig, hånende og sint i omtrent hvert enda innlegg, - er det en så vanlig hendelse for deg at du faktisk ikke husker det?

Sånn helt seriøst : hvorfor setter du deg i en posisjon hvor du fortsetter å stille meg spørsmål uten å svare selv egentlig? 

Som sagt, så legger jeg ting oftest fort bort, og er det sånn at noen bebreider meg for noe, så må de nesten si hva som skjedde så jeg vet hva det handler om. Litt mer konkret enn du gjør her. Når du ikke vil si hva det endte med, så orker jeg ikke dette nå. Det blir jo bare ironisk etter at kommentaren min handlet om passiv aggresjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Sånn helt seriøst : hvorfor setter du deg i en posisjon hvor du fortsetter å stille meg spørsmål uten å svare selv egentlig? 

Jeg har vist til tråd, jeg har skrevet svært konkret om hva det er som gjør at jeg reagerer.

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Som sagt, så legger jeg ting oftest fort bort, og er det sånn at noen bebreider meg for noe, så må de nesten si hva som skjedde så jeg vet hva det handler om. Litt mer konkret enn du gjør her. Når du ikke vil si hva det endte med, så orker jeg ikke dette nå. Det blir jo bare ironisk etter at kommentaren min handlet om passiv aggresjon? 

Jeg har gjentatte ganger her skrevet at det handlet om din måte å svare andre mennesker på. Når jeg spurte deg om alt var ok med deg, fordi jeg opplevde deg som unormalt aggressiv.. noe var bare rart tolket jeg det som. Det gjorde at jeg spurt deg om alt var ok..bare sånn for å sjekke. Det skulle jeg ikke gjort. Det sinnet jeg ble møtt med av deg da var merkelig. Jeg fikk som nevnt servert svar jeg synes var helt hinsides. Tråden og samtalene er slettet. Jeg reagerer egentlig på at dette nå er helt "glemt". At du faktisk ikke husker et enda ord. Det er kanskje litt mer behagelig å ikke huske enn å faktisk si at sorry, ja her dreit jeg mg litt ut. 

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX skrev (8 minutter siden):

Jeg har vist til tråd, jeg har skrevet svært konkret om hva det er som gjør at jeg reagerer.

Jeg har gjentatte ganger her skrevet at det handlet om din måte å svare andre mennesker på. Når jeg spurte deg om alt var ok med deg, fordi jeg opplevde deg som unormalt aggressiv.. noe var bare rart tolket jeg det som. Det gjorde at jeg spurt deg om alt var ok..bare sånn for å sjekke. Det skulle jeg ikke gjort. Det sinnet jeg ble møtt med av deg da var merkelig. Jeg fikk som nevnt servert svar jeg synes var helt hinsides. Tråden og samtalene er slettet. Jeg reagerer egentlig på at dette nå er helt "glemt". At du faktisk ikke husker et enda ord. Det er kanskje litt mer behagelig å ikke huske enn å faktisk si at sorry, ja her dreit jeg mg litt ut. 

Nei, du har ikke vært konkret, og jeg har ingen mulighet til å se hva som ble skrevet heller, annet enn at du forteller at "uttrykte bekymring", og som jeg mislikte. Det er mulig jeg fremdeles holder på at jeg reagerte negativt på det, ref hva jeg svarte tidligere i tråden her. 

Du må gjerne mistenke meg for å lyve om at jeg ikke husker altså, men jeg tror ikke at jeg har så store problemer med å beklage eller be om unnskyldning sånn vanligvis. Eller innrømme om jeg har feilet. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei, du har ikke vært konkret, og jeg har ingen mulighet til å se hva som ble skrevet heller, annet enn at du forteller at "uttrykte bekymring", og som jeg mislikte. Det er mulig jeg fremdeles holder på at jeg reagerte negativt på det, ref hva jeg svarte tidligere i tråden her. 

Du må gjerne mistenke meg for å lyve om at jeg ikke husker altså, men jeg tror ikke at jeg har så store problemer med å beklage eller be om unnskyldning sånn vanligvis. Eller om jeg har feilet. 

Det er faktisk regelrett oppsiktsvekkende. 

Uansett. Jeg lar det være med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Nå blander jeg meg, slik du ikke ønsker at folk skal gjøre, men jeg gjør det likevel. Mener du, Kashmir, at du ikke husker bråket i tråden til Fru2020,  og at du av flere (minst to) ble bedt om å logge av? Jeg husker ikke eksakt hva du sa til XbellaX, men jeg synes, som henne, at det er merkelig at du ikke husker at du snakket i store bokstaver og var voldsomt kategorisk i det du sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (5 minutter siden):

Nå blander jeg meg, slik du ikke ønsker at folk skal gjøre, men jeg gjør det likevel. Mener du, Kashmir, at du ikke husker bråket i tråden til Fru2020,  og at du av flere (minst to) ble bedt om å logge av? Jeg husker ikke eksakt hva du sa til XbellaX, men jeg synes, som henne, at det er merkelig at du ikke husker at du snakket i store bokstaver og var voldsomt kategorisk i det du sa.

Jo, jeg husker bråk. Men jeg husker ikke konkret hva jeg eller andre skrev der og da. Og ikke får jeg svar heller, og så lurer jeg jo på om jeg faktisk ba om unnskyldning etterpå? Eller om jeg fremdeles holdt på mitt. Jeg er liksom i flere diskusjoner her, og jeg var jo omgitt  av mange  mennesker irl også. Så nei, jeg kan ikke huske alt som blir skrevet på et forum. 

Det er selvsagt andre ting jeg husker, men som jeg skrev tidligere i tråden, så blir det kaotisk når flere krangler, og jeg syns jo ikke at det er spesielt rart å ikke huske alle ytringer da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Nå gjør jeg alt jeg kan for å være passiv - aggressiv her. Får du det med deg, @Kashmir ?

Nei?

Men nå så jeg hva du mente. Men nå opplever jeg ikke at noen sjikanerer her, eller kommer med spesielt voldsomme angrep, så at du plusser dem er jo ok.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

så at du plusser dem er jo ok.

husker du hva du har skrevet tidligere altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (4 minutter siden):

husker du hva du har skrevet tidligere altså?

Skulle jeg ikke huske hva jeg skriver her og nå? 

Det er kanskje en viss forskjell fra å huske flere dager etterpå i en tråd som ble kaotisk?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Det er kanskje en viss forskjell fra å huske flere dager etterpå i en tråd som ble kaotisk? 

Generelt er det en god rutine å huske alt man har sagt og gjort, ihvertfall så lenge det kan dokumenteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Generelt er det en god rutine å huske alt man har sagt og gjort, ihvertfall så lenge det kan dokumenteres.

Den rutinen bryr jeg meg ingenting om 🙂 Jeg er vel heller tvert om glad for at jeg ikke dveler så mye ved, og tenker på , og husker alle fornærmelser spesielt. Det må jeg få si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (6 timer siden):

Nå blander jeg meg, slik du ikke ønsker at folk skal gjøre, men jeg gjør det likevel. Mener du, Kashmir, at du ikke husker bråket i tråden til Fru2020,  og at du av flere (minst to) ble bedt om å logge av? Jeg husker ikke eksakt hva du sa til XbellaX, men jeg synes, som henne, at det er merkelig at du ikke husker at du snakket i store bokstaver og var voldsomt kategorisk i det du sa.

Hvorfor holder dere på å elte på dette? Hva er det dere ønsker og oppnå?

Anonymkode: 2594e...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor holder dere på å elte på dette? Hva er det dere ønsker og oppnå?

Anonymkode: 2594e...85d

Antakelig at vedkommende bør gå i deg selv og skjerpe seg!

Anonymkode: 0ae95...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...