frankenstein Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei. Eg har hatt problem i lyske genitalområdet i eit års tid no. Eg har for ca 6 veker sidan vore hos ein idrettslege som meinte at eg sannsynlegvis hadde ein brist i bekkenet på venstre side. Eg fekk beskjed om å være heilt i ro for det var ikkje noko ein kunne gjere noko med. Sidan eg har hatt desse plagane ganske lenge har eg tidlegare prøvd å være i ro utan resultat. No har eg nok ein gong vore i ro ein lang periode. Men problemet er at eg fortsatt har smerter i området. Smertene er slik at eg blir veldig sår i området når eg spring, og eg får ofte stikking når eg reiser meg opp i senga. Det virker ikkje som at det blir noko betre av å være i ro. Eg prøvar å gå minst muleg for å ikkje belaste området men det ser ikkje ut til å hjelpe. Eg er no ganske rådlaus sidan eg ikkje blir betre. For meist av alt skulle eg ha vore i full sving med fotballen no. Kan det være noko anna enn ein brist? Kva med alternativ behandling som kiropraktor, akupunktur. Eg er villig til å prøve det meste! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei! Fotball er vel det verste, skulle man tro! Kan vel også være at det lar seg trene bort, hvis det er en betennelse i en sene og ikke en brist i et bein. Legen burde gitt deg bedre oppfølging! (no cure, no pay!). Hadde selv kraftige smerter ved nyttår i fjor, etter første skiturene, det varte hele vinteren og nesten til siste vinter, men det ble borte. Foreslår at du rådfører deg med en idrettslege og en fysioterapeut. Kanskje rulleskitrening er OK om sommeren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.