Gå til innhold

Irritert over postpakke som posten hevder å ha levert uten at jeg har mottatt den

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bestillte noe på internett. Det var noe som jeg trengte. Det kostet ikke mer enn litt i overkant av 200 kroner, men jeg gledet meg til å få pakken. Jeg har ventet ca en uke på den. Jeg satt like ved vinduet på morningen, og håpet på at den kom i dag. Plutselig sto det at den nettopp var levert, men jeg hadde ikke sett noen gå til døren. Kan se det fra vinduet. Så jeg synes det var merkelig. Jeg kontaktet posten, og de skulle sende en sms når de visste mer om hvor pakken kunne være. Etter noen timer så skrev de at pakken var levert på riktig adresse. Jeg gikk for å sjekke, men den var der fortsatt ikke. Jeg kontaktet posten igjen, og de sier at de har beviser på at den er levert pga bilens gps. Bilen kan ikke kjøre inn på eiendommen der jeg bor. Jeg mistenker at en av naboene mine har fått pakken, men jeg orker ikke å måtte løpe rundt å høre med alle. Har flere naboer. Jeg kontaktet de som jeg kjøpte pakken av. De sa det kunne ta noen dager, men de skulle undersøke mer med posten. Jeg får kanskje en ny sending med varen, men jeg sa at da må dere sende den til postkontoret isåtilfelle for budet er ikke til å stole på. 

Naturlig at jeg ble litt irritert? Jeg sa til posten at de som jeg bestillte varen av var allerede kontaktet.Posten sa at jeg kunne vente noen dager med å kontakte firmaet. Dette var en varmeovn. Jeg har ikke varmeovn i huset, og det er ganske kaldt. Jeg hadde gledet meg :) . 

Anonymkode: 7291b...27c

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vent 1 døgn ihvertfall da tilfelle en nabo ahr fått den og see leverer til deg

Anonymkode: 3b720...847

Ja, jeg avventer å ser hva som skjer. Ser på varen som et tap inntil jeg hører noe mer fra enten naboer eller firmaet som jeg bestillte den fra :) 

Jeg ble ganske irritert. Burde gjerne ikke bli så skuffet, men synes ikke det var kjekt å høre at posten hevder å ha bevis på at den er levert via bilens gps. Det virket som å beskylde meg for å lyve, men det er jo ikke sikkert det var meningen. Men det gjorde meg irritert. Jeg får bare se på varen som et tap inntil videre. Kostet heldigvis ikke mer enn 200 kroner cirka. 

Anonymkode: 7291b...27c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...