Gå til innhold

Marius Høiby på glattcelle etter vold mot kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kroppskrenkelse. Det var en sjalu og trist eks som dyttet til meg en gang da jeg datet eksen hennes. Og nei, det var ikke jeg som anmeldte henne. Jeg fikk en liten kul i panna fordi det var en lyktestolpe som sto i veien, og det ble bare masse drama uten grunn. Politiet kom fordi andre ringte, og jeg "avga forklaring" der og da uten at jeg engang var sint på henne. Og så fikk hun en bot etter å måtte ha blitt med i arresten for en natt. 

Ikke krisemaksimer uten at jeg unnskylder sånne handlinger, for det gjør jeg ikke. Men ingen vits i å gå amok heller kun fordi han er den han er. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Kvinnen ble innlagt på sykehus fra søndag til mandag og har fått påvist hjernerystelse, så kroppen hennes ble indeed krenka.

Endret av Drømmeautomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (1 minutt siden):

Kvinnen ble innlagt på sykehus fra i går til i dag og har fått påvist hjernerystelse, så kroppen hennes ble indeed krenka.

Hva skjedde? Jeg ser ikke at det står noe sted? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppskrenkelse er en ganske vid og bred betegnelse på vold, alt fra kul i panna etter en dytt og til regelrett juling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymos skrev (1 minutt siden):

Kroppskrenkelse er en ganske vid og bred betegnelse på vold, alt fra kul i panna etter en dytt og til regelrett juling. 

Nei. Juling er nok forbi kroppskrenkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan skrev (1 minutt siden):

Ikke første gang noen fra den utvidede kongefamilien havner på glattcelle… 🙄

Men er tettere med kronprinsessens sønn enn prinsessens svigersønn (som opphørte å være det bare et år eller to etterpå.. je..je..)

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wEP1zn/brudgommen-paa-glattcelle

 

Skal vi bli Rampelys som på Kvinneguiden her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (29 minutter siden):

Kvinnen ble innlagt på sykehus fra søndag til mandag og har fått påvist hjernerystelse, så kroppen hennes ble indeed krenka.

Det er vel noe sprik mellom den historien som er fortalt i Se og Hør og tiltalen på kroppskrenkelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Skal vi bli Rampelys som på Kvinneguiden her nå?

Kjenner ikke til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 minutt siden):

Det er vel noe sprik mellom den historien som er fortalt i Se og Hør og tiltalen på kroppskrenkelse. 

Siktelse. Ikke tiltale 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (8 minutter siden):

Kjenner ikke til det

Det er det jeg betrakter som mobbere av ypperste klasse som går etter alle "kjendiser" for å hakke løs på dem fordi de tror de har funnet noen som er verre enn dem selv, og de krisemaksimerer ved enhver anledning for den mest stupide grunn. Lager masse drama av ting andre bryr seg nada om, fordi de er hatere. Mest av seg selv da men...

Og jeg syns ikke at vi skal gå dit med å legge til mer drama uten at noen vet hva som egentlig har skjedd her... 

Ingen trenger å få orgasme av dette, men tipper de på Rampelus får.

RO NED litt?

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan skrev (8 minutter siden):

Siktelse. Ikke tiltale 

Takk for rettelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det er det jeg betrakter som mobbere av ypperste klasse som går etter alle "kjendiser" for å hakke løs på dem fordi de tror de har funnet noen som er verre enn dem selv, og de krisemaksimerer ved enhver anledning for den mest stupide grunn. Lager masse drama av ting amdre bryr seg nada om, fordi de er hatere. Mest av seg selv da men...

Og jeg syns ikke at vi skal gå dit med å legge til mer drama uten at noen vet hva som egentlig har skjedd her... 

Ingen trenger å få orgasme av dette, men tipper de på Rampelus får.

RO NED litt?

 

Det var rette r*væ som feis 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Om hva?

Trodde det var innlysende, det er du som virker opphisset, men ber andre roe ned i caps lock. Ingen stor sak, var bare litt komisk. 
 

Enig i at det var unødvendig å gå ut med navn her med en gang.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (2 minutter siden):

Trodde det var innlysende, det er du som virker opphisset, men ber andre roe ned i caps lock. Ingen stor sak, var bare litt komisk. 
 

Enig i at det var unødvendig å gå ut med navn her med en gang.

Du kan ikke svare, så derfor bruker du en dum unnskylding om at det liksom skulle være "innlysende", men når du går til brukerangrep burde du kommet opp med ihvertfall EN grunn, hvilket du selvsagt ikke gjør, men heller ror deg unna med at å navngi var feil. Jeg håper du står for det ihvertfall.

Og min kritikk her står.

Jeg skjønte ikke hva som var komisk heller, så del gjerne siden jeg har sans for humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke svare, så derfor bruker du en dum unnskylding om at det liksom skulle være "innlysende", men når du går til brukerangrep burde du kommet opp med ihvertfall EN grunn, hvilket du selvsagt ikke gjør, men heller ror deg unna med at å navngi var feil. Jeg håper du står for det ihvertfall.

Og min kritikk her står.

Jeg skjønte ikke hva som var komisk heller, så del gjerne siden jeg har sans for humor.

Jeg ser ingen grunn til å fortsette denne diskusjonen, det var en litt flåsete kommentar fra meg, som tydeligvis falt på stengrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
frosken skrev (27 minutter siden):

Det er vel noe sprik mellom den historien som er fortalt i Se og Hør og tiltalen på kroppskrenkelse. 

Hvorfor tenker du det? Nå sies det ikke om siktelsen gjelder enkel eller grov kroppskrenkelse, men sistnevnte har en strafferamme på seks år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...