Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Mandag : Kveldstur 7 km.

Tirsdag : Kveldstur 6 km.

Onsdag: trappetrening pluss hjemmeyoga. 

Torsdag : Trening på Sats. 40 min på tredemølle og ca 45 min styrke.

Lørdag : Trening på Sats. 40 min på tredemølle og 45 min styrke.

Ei grei uke :)

Fortsetter under...

Skrevet

Absolutt ingenting på meg denne uka 😳😳😳 Hadde diverse å ordne mandag-onsdag etter jobb, og så har jeg hatt langhelg i utlandet torsdag-søndag. 

Skrevet

Bare en økt på treningssenteret på meg. Har hatt besøk i 12 dager og da har det vært vanskelig å fått til mer + at jeg har vært så sliten de siste dagene.  Håper/satser på bedre innsats neste uke.

Skrevet

Mandag og tirsdag - 3 timer vedarbeide etter jobb

Onsdag - 25 min yoga

Torsdag - 25 min yoga formiddagen + 25 min yoga (måtte avbryte en økt som skulle vært noe lengre for den ble for vanskelig og gikk alt for fort frem) + 18 min yoga for oss med skoliose

Fredag - 1 time vedarbeide

Søndag - 30 min / 2,5 km gange på mølla + 16 min skoliose-yoga

Ganske fornøyd, sover i alle fall som en stein om natta! :D 

Skrevet

En joggetur på 6 km og en raskest mulig løpetur på 10 km.

Målet er 2 turer i uka og 12 (helst 15) km totalt, så jeg klarte det i alle fall. 

Skrevet

Har bare vedlikeholdt i sommer med en styrketrening i uka.

Forrige uke økte jeg til to treninger i uka. Satser på å komme i gang med karatetrening igjen denne uka, evt neste.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...