Gå til innhold

Trening uke 36


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg fikk bare hatt én styrketreningsøkt denne uka. Syklet til og fra jobb 2 dager.

Denne helga er jeg på dametur, og regnet ikke med at det ble noe trening! Men, to av oss stod opp tidlig i går og Jogget 7,6 km før frokost! Og så gikk vi rolig 1,5 km langs stranda etterpå + 3 km tur med hele gjengen seinere på dagen! Er så stolt over den morgenjoggeturen!

I dag var det også morgentur, men da rolig gange i skogen, 3-4 km. Nå ligger jeg glad og fornøyd og soler meg og nyter sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært syk denne uka, så ble bare en styrketreningsøkt på meg også, den var i dag.

Fikk gått en fin tur i steikende 28 grader i går, da. Turen var ikke lang, bare et par km, men med noen gode oppoverbakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en 5km joggetur og var med i et 10 km løp. Det andre løpet jeg har vært med på i høst.

Jeg har ikke så mye mer ambisjoner enn å fullføre uten å få vondt noe sted eller møte veggen, og det klarte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært helt i form så det ble bare to korte gåturer denne uka, kommer sterkere tilbake neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (1 time siden):

Jeg tok en 5km joggetur og var med i et 10 km løp. Det andre løpet jeg har vært med på i høst.

Jeg har ikke så mye mer ambisjoner enn å fullføre uten å få vondt noe sted eller møte veggen, og det klarte jeg.

Så gøy med løp! Jeg har jo nesten ikke løpt noe i år, så det har ikke blitt noe løp på meg. Men i og med at jeg jogget i går, så - siden jeg er en evig optimist - så kan jeg jo se for meg et løp i høst kanskje 🤪😁🤪

Ser at det skal være Rosa Sløyfe- løp 7.oktober i min by! Det kan jo være et mål å trene mot!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
lavender skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke vært helt i form så det ble bare to korte gåturer denne uka, kommer sterkere tilbake neste uke.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med uka! 

Mandag - 10 min yoga morgen og kveld + 2 timer vedjobbing

Tirsdag - 10 min yoga morgen og kveld + 1,5 time vedjobbing

Onsdag - 10 min yoga morgen og kveld

Torsdag - 10 min yoga morgen, 20 min yoga kveld + 4,75 km gange fordelt på 3 mindre turer (til og fra buss/jobb/hjem)

Fredag - 10 min yoga morgen + 10+20 min yoga kveld

Lørdag - 10 min yoga morgen + kveld + 2,5 time vedjobbing + 3 km gåtur

Søndag - 25 min yoga morgen + 5 km gåtur

Mulig det blir en økt yoga i kveld også tenker jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble ingen ting.

Har jobbet i 6 dager denne uka. Har vært så sliten, så det ble ikke noe. Nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært sliten. Begynte å bli syk etter jobb i går. Nå ligger jeg under dyna, fryser samtidig som huden koker. Det tetter seg til I brystet mitt , det verker I kroppen og er så trøtt, så trøtt. 

Nå er jeg litt usikker på om det blir jobb på meg i morgen. Føler meg elendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Det ble ingen ting.

Har jobbet i 6 dager denne uka. Har vært så sliten, så det ble ikke noe. Nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært sliten. Begynte å bli syk etter jobb i går. Nå ligger jeg under dyna, fryser samtidig som huden koker. Det tetter seg til I brystet mitt , det verker I kroppen og er så trøtt, så trøtt. 

Nå er jeg litt usikker på om det blir jobb på meg i morgen. Føler meg elendig. 

Uff da! God bedring ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (8 minutter siden):

Det ble ingen ting.

Har jobbet i 6 dager denne uka. Har vært så sliten, så det ble ikke noe. Nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært sliten. Begynte å bli syk etter jobb i går. Nå ligger jeg under dyna, fryser samtidig som huden koker. Det tetter seg til I brystet mitt , det verker I kroppen og er så trøtt, så trøtt. 

Nå er jeg litt usikker på om det blir jobb på meg i morgen. Føler meg elendig. 

Ta vare på deg selv og hold sengen (sofaen) i morgen og lytt til kroppen din, den trenger ro! ❤️ God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (På 8.9.2024 den 19.36):

Ta vare på deg selv og hold sengen (sofaen) i morgen og lytt til kroppen din, den trenger ro! ❤️ God bedring!

Jeg måtte gjøre som du sa. Ligger i senga på andre dagen. Har sovet mye i 2 døgn snart 😀 Det begynner å lette litt nå, men trenger nok en dag til. Enten er det corona eller så er det influensa. Fikk melding fra samboer om at han begynner å føle seg dårlig på jobb,  så nå er det hans tur. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte gjøre som du sa. Ligger i senga på andre dagen. Har sovet mye i 2 døgn snart 😀 Det begynner å lette litt nå, men trenger nok en dag til. Enten er det corona eller så er det influensa. Fikk melding fra samboer om at han begynner å føle seg dårlig på jobb,  så nå er det hans tur. 

Det er bare å ta den tiden som trengs. :) Dere får passe på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...