Gå til innhold

Om reservering av nick /til webbis


gyrken

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at nick ikke går ut på dato på nye dol, sånn at alle reserverte nick er reservert "i all evighet". Er det riktig? Det må da bli fryktelig vanskelig å finne ledige nick etterhvert - spesielt nå som man _må_ registrere seg for å skrive et innlegg. Kan tenke meg at det blir registrert ganske mange nick som kun blir brukt en eneste gang.. På gamle DOL var det vanskelig nok å finne seg et ledig nick, enda der var det mange som skrev innlegg uten noen gang å registere et nick - så nå ¨må det jo bli helt umulig!

Grunnen til at jeg skriver dette er at noen av de som har funnet seg nick som er til forveksling like andres, bruker det som unnskyldning at det er veldig vanskelig å finne et navn som er ledig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blander meg litt borti dette her. Jeg kan ikke fatte å begripe at folk skal ha så mye vanskeligheter med å finne seg et nick. Det er jo massevis av navn å ta av å så kan man jo bare mixe sammen noen bokstaver slik at det blir et eller annet ord. Det trenger jo ikke akkurat være et navn da. dada f.eks. Ja dere skjønner sikkert hvor jeg vil hen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. proppen?

Jo jeg kan godt forstå hvad du mener, "gyrken" & "gurken" er _for_ ens nick.

Dit er vel ældst, så "gurken" kunne vel (om jeg bestemte) ændre sit.

Men send en mail til Webmaster, det er hurtigere.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. proppen?

Ser fortsatt ikke noe problem her? :-)

Skal ikke tulle mer. Med dette kan alle se at man må passe på, nick kan misbrukes enkelt.

Hilsen en som ikke er gyrken, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Det er riktig at nick for tiden ikke har "utløpsdato". Vi kommer til å deaktivere ubrukte nick over tid, men vil da gi brukerene god beskjed om prosedyren på forhånd.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...