Gå til innhold

Dere menn med kvinnlig fastlege - kunne dere kledd dere naken og latt fastlegen undersøke dere på private steder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idet er ikke noe problem for meg. Har droppet buksa til. Kvinnelige leger både hudlege og urolog og til flere sykepleiere som skulle fjerne sting. Det er overhodet ikke noe flaut eller seksuelt over det.

Anonymkode: 4278c...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kvinnelig fastlege, men jeg ble en gang sendt til en slags rumpespesialist med ung, pen kvinnelig assistent. Det var flaut, men jeg fikk en liten håndduk til å dekke penisen, og hun singnaliserte mye medlidenhet.

I det store og hele betyr ikke kjønnet til legen noen ting. Det er en klein opplevelse og ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke kvinnelig fastlege, men jeg ble en gang sendt til en slags rumpespesialist med ung, pen kvinnelig assistent. Det var flaut, men jeg fikk en liten håndduk til å dekke penisen, og hun singnaliserte mye medlidenhet.

I det store og hele betyr ikke kjønnet til legen noen ting. Det er en klein opplevelse og ferdig med det.

Ville det vært mindre flaut om den unge kvinnen var dritstygg? Eller hvorfor var det viktig å nevne at hun var pen? Ser ingen kvinner i den andre tråden nevne noe om utseende til legen. 

Anonymkode: 80868...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ville det vært mindre flaut om den unge kvinnen var dritstygg? Eller hvorfor var det viktig å nevne at hun var pen? Ser ingen kvinner i den andre tråden nevne noe om utseende til legen. 

Anonymkode: 80868...c6e

Jeg vet ikke. Kanskje. Det er sånn det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ville det vært mindre flaut om den unge kvinnen var dritstygg? Eller hvorfor var det viktig å nevne at hun var pen? Ser ingen kvinner i den andre tråden nevne noe om utseende til legen. 

Anonymkode: 80868...c6e

Vet ikke om du er klar over det men hos menn kan ting skje nedentil om de er nakne og ser en ung attraktiv frøken, samtidig som andre ting foregår andre steder..

Anonymkode: 59a16...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet ikke om du er klar over det men hos menn kan ting skje nedentil om de er nakne og ser en ung attraktiv frøken, samtidig som andre ting foregår andre steder..

Anonymkode: 59a16...6ad

Det har nok helsepersonell sett mange, mange ganger. :)  Men at det er flaut for mannen har jeg ingen problemer med å skjønne altså.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet ikke om du er klar over det men hos menn kan ting skje nedentil om de er nakne og ser en ung attraktiv frøken, samtidig som andre ting foregår andre steder..

Anonymkode: 59a16...6ad

Bare ved å se på en pen dame altså? 

Og kan det ikke skje kvinner? 

Anonymkode: 80868...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bare ved å se på en pen dame altså? 

Og kan det ikke skje kvinner? 

Anonymkode: 80868...c6e

Joda, det kan skje med kvinner også, men naturlig nok er det ikke så synlig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vet ikke om du er klar over det men hos menn kan ting skje nedentil om de er nakne og ser en ung attraktiv frøken, samtidig som andre ting foregår andre steder..

Anonymkode: 59a16...6ad

Kanskje det skjer med noen, men jeg var så langt fra tent som det er mulig å bli. Det var mer at den trakk seg helt inn som en skilpadde.

Kanskje dumt å skrive det siden det egentlig gikk helt greit. Det er ikke akkurat mange menn som skriver om hvordan sånt oppleves, så jeg tar en for laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vet ikke om du er klar over det men hos menn kan ting skje nedentil om de er nakne og ser en ung attraktiv frøken, samtidig som andre ting foregår andre steder..

Anonymkode: 59a16...6ad

Ikke for å grave bare nysgjerrig, men skjer tingen helt av seg selv? 

Anonymkode: 80868...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke for å grave bare nysgjerrig, men skjer tingen helt av seg selv? 

Anonymkode: 80868...c6e

Ja. Det kan skje helt av seg selv uten grunn, særlig hvis man sover eller slapper av. Det kan skje fordi man tenker på sex og selvfølgelig når man er intim med noen. Jeg vet ikke om det er så veldig ulikt reaksjonene hos en kvinne bortsett fra at det er mer synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Ja. Det kan skje helt av seg selv uten grunn, særlig hvis man sover eller slapper av. Det kan skje fordi man tenker på sex og selvfølgelig når man er intim med noen. Jeg vet ikke om det er så veldig ulikt reaksjonene hos en kvinne bortsett fra at det er mer synlig.

Jeg tror faktisk at reaksjonen er ganske lik hos både kvinner og menn der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...