Gå til innhold

Hva slags smerter er dette?


Glitter

Anbefalte innlegg

Jeg har noe som minner om ligamentsmerter bare at jeg ikke har en gravid livmor, og smertene er på hver side av buken. Smerten kommer når jeg trekker pusten. Det er en skjærende smerte. 

Er det pga økt vekt tro? 

Har noen vært borti det? Legen jeg har her sa jeg skulle si fra hvis det ble verre. Hun visste ikke hva det kunne være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Jeg har hatt diffuse plager og smerte, felles for de er at de varer litt og så forsvinner.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (6 timer siden):

Jeg har noe som minner om ligamentsmerter bare at jeg ikke har en gravid livmor, og smertene er på hver side av buken. Smerten kommer når jeg trekker pusten. Det er en skjærende smerte. 

Er det pga økt vekt tro? 

Har noen vært borti det? Legen jeg har her sa jeg skulle si fra hvis det ble verre. Hun visste ikke hva det kunne være.

Jeg tviler på at du har økt så mye i vekt at det gir smerter i ligamenter/muskler. Det er vel også i tidligste laget for overgangsalder for deg, men det kan jo høres ut som smertene kan ha hormonelle årsaker? Kan det ha sammenheng med hvor du er i syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg tviler på at du har økt så mye i vekt at det gir smerter i ligamenter/muskler. Det er vel også i tidligste laget for overgangsalder for deg, men det kan jo høres ut som smertene kan ha hormonelle årsaker? Kan det ha sammenheng med hvor du er i syklus?

Mulig? Jeg har eggløsning i disse dager, men har ikke pleid å få sånn vondt før da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg har hatt diffuse plager og smerte, felles for de er at de varer litt og så forsvinner.🙂

Ok. Får se det an. Er jo neppe farlig. 

Kan forstoppelse forklare det? 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Mulig? Jeg har eggløsning i disse dager, men har ikke pleid å få sånn vondt før da. 

Jeg hadde innimellom eggløsningssmerter husker jeg, langt fra hver gang, men av og til. Ikke umulig at det kan være det, men da bør det jo gi seg i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (38 minutter siden):

Jeg hadde innimellom eggløsningssmerter husker jeg, langt fra hver gang, men av og til. Ikke umulig at det kan være det, men da bør det jo gi seg i løpet av en dag.

Ok. Men jeg har ikke smertene akkurat der eggstokkene er. Det kjennes mer ut som smerter i selve bukvevet. På begge sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 timer siden):

Ok. Får se det an. Er jo neppe farlig. 

Kan forstoppelse forklare det? 

Man skal visst være litt obs på det med forstoppelse når man går på Leponex. Du burde snakke med legen om du har forstoppelse, bare for sikkerhets skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokk skrev (3 minutter siden):

Man skal visst være litt obs på det med forstoppelse når man går på Leponex. Du burde snakke med legen om du har forstoppelse, bare for sikkerhets skyld. 

Jeg har brukt laktulose og laxoberal dråper i et par uker. Ellers stopper det helt opp. Og jeg får vondt i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg har brukt laktulose og laxoberal dråper i et par uker. Ellers stopper det helt opp. Og jeg får vondt i magen. 

Jeg får vondt i magen av dråpene. Må ta det annenhver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokk skrev (59 minutter siden):

Man skal visst være litt obs på det med forstoppelse når man går på Leponex. Du burde snakke med legen om du har forstoppelse, bare for sikkerhets skyld. 

Hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg får vondt i magen av dråpene. Må ta det annenhver dag. 

Det tror jeg ikke er tilfellet hos meg. Er ikke inni mage(sekken)n, men i begge sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg overspiser kan jeg få sånne smerter, magesekken blir strukket. 

Anonymkode: 37037...fe1

Det er ikke magesekken som er vond. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spør kanskje dumt nå men du er altså 100% sikker på at du ikke er gravid? 

Anonymkode: e63a8...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...