Gjest Baard Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Heisann. Jeg har det siste året fått vondt i den muskelen man bruker når man løfter benet. Dette kommer stort sett når jeg løper i oppoverbakke, men også når jeg trener mage/lår på treningsapparater. Har ikke noe stort ønske om å bruke mye penger på en fysioterapeut, så dersom du har noen gode tøyetips, eller noe annet tar jeg det imot med takk. Har hørt det er vanskelig å tøye denne muskelen da man ofte må bøye ryggen så mye. Er det farlig å trene dersom ting ikke forverrer seg? Pleier å greie å jogge i middels tempo ca. 1 time, men da har jeg vondt hele neste dag. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baard Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Glemte også å si at det kun gjelder et lår, og at det er vært samme lår hele tiden. Dessuten gjør det aldri vondt på starten av joggeturen, først når jeg begynner å bli sliten i lårmuskulaturen at smertene begynner å komme. Er vondest dagen derpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.