Gjest treningsjenta Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hei! Enkelt og kort... Etter deres erfaring, hva er den mest effektive treningsformen for å miste vekt? Hadde et lite håp om å gå ned litt nå før sommern... er ikke lange tiden igjen. Har jeg gode muligheter? Er bare snakk om to-tre kilo eller.no..... takk på forhånd - og ha en fortsatt fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Den absolutt beste treningsformen er å trene på å lese hva man spiser, trene på å sette sammen et fornuftig og riktig kosthold, trene på å spise mindre enn man forbruker og trene på å holde forbrenningen oppe ved f.eks, å skaffe seg muskler (en god forbrenningsmaskin, trenger energi hele tiden.) Jeg ville anbefale enten Body for Life-boka (finnes på norsk) eller Fedon A. Lindbergs bok. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 jeg er enig med muskeldamen et konkret svar på spøsmålet ditt vil være å gå en tur på en times tid før frokost. Drikk en kopp kaffe først. Det er imidlertid ikke noe vits i å drive med dette jhvis ikek kosten er tilpasset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.