Gå til innhold

Større skrift

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei på iPhone har dette forum svært liten skrift, selv om iPhone innstillingene står på stor skrift.

Hadde det vært mulig å øke skriftstørrelse på forum ett par hakk?

Andre som mener det samme?

Anonymkode: 3def5...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei på iPhone har dette forum svært liten skrift, selv om iPhone innstillingene står på stor skrift.

Hadde det vært mulig å øke skriftstørrelse på forum ett par hakk?

Andre som mener det samme?

Anonymkode: 3def5...754

Jeg regner med at også iphone, som alle andre mobiler, er sånn at du kan sette to fingre på skjermen og dra ut og forstørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan man forandre selv på mobiler. Om vi øker er det mulig det fortsatt er zoomet inn til en viss str på denne nettsiden på mobilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 timer siden):

Jeg regner med at også iphone, som alle andre mobiler, er sånn at du kan sette to fingre på skjermen og dra ut og forstørre?

Zooming er greit nok hvis man skal se nærmere på et bilde el lign, men ikke så praktisk for lesing når teksten bredere enn skjermen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (På 28.9.2024 den 12.23):

Zooming er greit nok hvis man skal se nærmere på et bilde el lign, men ikke så praktisk for lesing når teksten bredere enn skjermen 

På de fleste nettlesere så kan man også forandre teksten på hver enkelt nettside. Ville tro dette også er mulig på iphone ettersom jeg har det på firefox på android. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (På 28.9.2024 den 12.23):

Ser den, men da kan man jo vippe skjermen over på siden? Blir mye scrolling da riktignok...

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (På 30.9.2024 den 9.19):

På de fleste nettlesere så kan man også forandre teksten på hver enkelt nettside. Ville tro dette også er mulig på iphone ettersom jeg har det på firefox på android. 

Det kan man sikkert :) Håper trådstarter finner ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...