AnonymBruker Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Hei på iPhone har dette forum svært liten skrift, selv om iPhone innstillingene står på stor skrift. Hadde det vært mulig å øke skriftstørrelse på forum ett par hakk? Andre som mener det samme? Anonymkode: 3def5...754 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei på iPhone har dette forum svært liten skrift, selv om iPhone innstillingene står på stor skrift. Hadde det vært mulig å øke skriftstørrelse på forum ett par hakk? Andre som mener det samme? Anonymkode: 3def5...754 Jeg regner med at også iphone, som alle andre mobiler, er sånn at du kan sette to fingre på skjermen og dra ut og forstørre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Dette kan man forandre selv på mobiler. Om vi øker er det mulig det fortsatt er zoomet inn til en viss str på denne nettsiden på mobilen din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Lillemus skrev (4 timer siden): Jeg regner med at også iphone, som alle andre mobiler, er sånn at du kan sette to fingre på skjermen og dra ut og forstørre? Zooming er greit nok hvis man skal se nærmere på et bilde el lign, men ikke så praktisk for lesing når teksten bredere enn skjermen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september morsan skrev (På 28.9.2024 den 12.23): Zooming er greit nok hvis man skal se nærmere på et bilde el lign, men ikke så praktisk for lesing når teksten bredere enn skjermen På de fleste nettlesere så kan man også forandre teksten på hver enkelt nettside. Ville tro dette også er mulig på iphone ettersom jeg har det på firefox på android. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september (endret) morsan skrev (På 28.9.2024 den 12.23): Zooming er greit nok hvis man skal se nærmere på et bilde el lign, men ikke så praktisk for lesing når teksten bredere enn skjermen Ser den, men da kan man jo vippe skjermen over på siden? Blir mye scrolling da riktignok... Endret 30. september av Lillemus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet tirsdag kl 15:45 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 Admin skrev (På 30.9.2024 den 9.19): På de fleste nettlesere så kan man også forandre teksten på hver enkelt nettside. Ville tro dette også er mulig på iphone ettersom jeg har det på firefox på android. Det kan man sikkert Håper trådstarter finner ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.