Gå til innhold

Hvordan klare å slutte å snuse og drikke kaffe?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg klarer ikke og blir så sint på meg selv. Blur jo helt surrete i hodet av det men samtidig såååå deprimert uten og sliten at jeg klarer ikke holde meg våken... 

Enten stressa og gira eller så utmatta. Jeg erxdå sliten og lei og har så powerful energy på stimulerende ting at heg skremmer vetter av meg selv og andre... 

Andre som lider av overstimulering? Ble du kvitt det eller er du fremdeles slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snusmumeriken96

DET ER INGEN SOM SKJØNNER. JEG GÅR PÅ PSYKOSEPOLIKLINIKKEN OG BLUR KANSKJE INNLAGT MEN EEEEERRR IKKKE PSYKOTISK, DET ER NOE ANNET!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96

Jeg gikk inn på apoteket i stad for å hente ut diazapam. Alle ser meg og går til angrep mot meg oppi hodet. Er sånn merkelig greie. Folk får stressrespons og vipps rettvyt ighen med deg, skremte alle der inkludert legevakta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (3 minutter siden):

Du er enten gira eller utmattet. Høres ut som en psykose sykdom.

Har tatt 20 mg diazapam og er ikke rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jeg gikk inn på apoteket i stad for å hente ut diazapam. Alle ser meg og går til angrep mot meg oppi hodet. Er sånn merkelig greie. Folk får stressrespons og vipps rettvyt ighen med deg, skremte alle der inkludert legevakta....

Wow, du må ha bedre og sterkere medisiner enn de du får nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (1 minutt siden):

Wow, du må ha bedre og sterkere medisiner enn de du får nå.

Går på abilify, propranol og diazapam hver femte dag rar jeg 20 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Går på abilify, propranol og diazapam hver femte dag rar jeg 20 mg. 

Gjør Abilify deg hyper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (Akkurat nå):

Gjør Abilify deg hyper?

Ja, men er sånn uten og, er bedre med de enn uten. Nei, er trøtt og rastløs samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Ja, men er sånn uten og, er bedre med de enn uten. Nei, er trøtt og rastløs samtidig

Du holder på med utredning nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (1 minutt siden):

Du holder på med utredning nå eller?

Nei, tror ikke det. Er bare på dps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hva er din sykdom?

Har ingen syldommer på papiret men har egentlig angst og depresjon. Men, fpr ikke hjelp med det firdi kegen mener ad forsterker psykose. Har fått en psykiselidekse på papiret fra tidligere så ender kun opp på psykosepoliklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Har ingen syldommer på papiret men har egentlig angst og depresjon. Men, fpr ikke hjelp med det firdi kegen mener ad forsterker psykose. Har fått en psykiselidekse på papiret fra tidligere så ender kun opp på psykosepoliklinikken.

Der de ikke skjønner eller ikke bryr seg. Jeg er jo depreimert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Har ingen syldommer på papiret men har egentlig angst og depresjon. Men, fpr ikke hjelp med det firdi kegen mener ad forsterker psykose. Har fått en psykiselidekse på papiret fra tidligere så ender kun opp på psykosepoliklinikken.

Nå kjenner ikke jeg deg like godt som legen din så jeg vet ikke hva begrunnelsen til AD-nekt er. Men mange av de med psykoselidelse må også ha AD i tillegg til AP så det er synd at du blir nektet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...