Gå til innhold

Hvorfor avviser kroppen noe den trenger?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg klarer ikke spise. Jeg kan spise yoghurt, banan, drikke smoothies og spise enkelte typer brød (men det tar en evighet). Resten blir det brekninger og oppkast av. Har hatt det sånn nå i en uke. 
Mat er ekkelt. Lukten av mat er ekkelt, spesielt alle typer kjøtt. 
Er ikke gravid, det er umulig da jeg ikke har ligget. 
Har ikke mye å gå på akkurat når det kommer til vekt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487329-hvorfor-avviser-kroppen-noe-den-trenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

snusmumeriken96
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Jeg klarer ikke spise. Jeg kan spise yoghurt, banan, drikke smoothies og spise enkelte typer brød (men det tar en evighet). Resten blir det brekninger og oppkast av. Har hatt det sånn nå i en uke. 
Mat er ekkelt. Lukten av mat er ekkelt, spesielt alle typer kjøtt. 
Er ikke gravid, det er umulig da jeg ikke har ligget. 
Har ikke mye å gå på akkurat når det kommer til vekt.

Jeg har hatt det sånn før, nen gikk over etter noen uker. All matt smakte mug...

UtakknemligDiva
snusmumeriken96 skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt det sånn før, nen gikk over etter noen uker. All matt smakte mug...

Men hvordan holdt du deg gående? Jeg kan bli veldig dårlig fort om jeg ikke får spist. I tillegg en grusom konsentrasjon siden det er hodet som bruker mest av energien. 
Så det er enten å faste og være dårlig, eller tvinge i meg mat og bli dårlig… 

Annonse

snusmumeriken96
UtakknemligDiva skrev (10 minutter siden):

Men hvordan holdt du deg gående? Jeg kan bli veldig dårlig fort om jeg ikke får spist. I tillegg en grusom konsentrasjon siden det er hodet som bruker mest av energien. 
Så det er enten å faste og være dårlig, eller tvinge i meg mat og bli dårlig… 

Hm, jeg er ikke sånn lenger. Spiste heller chips på den tiden. 

Bedre å spise noe enn ingenting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...