Gå til innhold

orkaner og tornadoer?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 hours ago, stjernestøv said:

Han sier det er roboter i vaksinen. 

Hvordan i alle dager fungerer det? Det aner du vel ikke, men tror blindt på det likevel?

Anonymkode: 8bab5...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kunne jo fått seg en skikkelig jobb.

Anonymkode: 8bab5...ad1

Han har store smerter og PTSD...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvordan i alle dager fungerer det? Det aner du vel ikke, men tror blindt på det likevel?

Anonymkode: 8bab5...ad1

Jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (1 minutt siden):

@stjernestøv har du sluttet på medisinene dine igjen? Du høres ut som når du kutter ned på de/ bråseponerer. 

nei men jeg sov nesten ikke i natt og var til psykiater i dag, sa ingenting om dette til han. Skal gi meg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (7 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du å følge mennesker som bare fucker med hodet ditt? 

Er du her også? Velkommen i klubben! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (13 timer siden):

Hvorfor fortsetter du å følge mennesker som bare fucker med hodet ditt? 

vet ikke, han sa florida ville bli viped out, ser ikke sånn ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Det er helt klart en kjent folkegruppe sin nwo står bak klimaroboter, chemtrails, eurabia, antipsykotisk medisin og hjernekontroll ja. De har satelitter som skaper storbranner også. 
 

jeg blir helt paff jeg over hva folk kan lures til å tro. Bare si deep state, cia eller jøder står bak.

iq er no dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Worriesome Plenty 2 skrev (11 minutter siden):

Det er helt klart en kjent folkegruppe sin nwo står bak klimaroboter, chemtrails, eurabia, antipsykotisk medisin og hjernekontroll ja. De har satelitter som skaper storbranner også. 
 

jeg blir helt paff jeg over hva folk kan lures til å tro. Bare si deep state, cia eller jøder står bak.

iq er no dritt

han har en sønn med paranoid schizofreni som han prøver å hjelpe, tror det går dårlig uten ap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Worriesome Plenty 2 skrev (23 minutter siden):

Det er helt klart en kjent folkegruppe sin nwo står bak klimaroboter, chemtrails, eurabia, antipsykotisk medisin og hjernekontroll ja. De har satelitter som skaper storbranner også.

Ja, og egentlig jobber alle sammen for meg! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

vet ikke, han sa florida ville bli viped out, ser ikke sånn ut. 

Hva i all verden er det du sier?? Tok han feil altså 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lady HM skrev (2 minutter siden):

Hva i all verden er det du sier?? Tok han feil altså 🤣

ja han sa det var på styrke fem men den er jo på en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (18 timer siden):

nei men jeg sov nesten ikke i natt og var til psykiater i dag, sa ingenting om dette til han. Skal gi meg nå. 

Jeg tenker denne diskusjonen ikke går noen vei. Den gir deg dessuten bare 1) bekymringer du ikke trenger og 2) folk som gjør narr av deg her inne.

Det er lett å finne ting som støtter opp under ens egen frykt og bekymring. F.eks. er du redd for bivirkninger av medisiner, vaksiner, etc. så bruker man ekstremt mye tid på å lete etter folk som har fått dette. Og det finner man. Confirmation bias heter det vel.

Som en digresjon: Jeg tok BÅDE covid-vaksinen for sjette gang, og influensa-vaksinen i går. Var litt trøtt og frøs litt i går, og har litt vondt i armene i dag. Det var det som skjedde, det er det som alltid har skjedd før, og det er det som skjer med 99% av de som tar vaksiner.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
ISW skrev (49 minutter siden):

2) folk som gjør narr av deg her inne.

Og det legger hun åpenbart opp til selv. Vondt I Viljener dessverre/heldigvis [stryk det som ikke passer] ikke en egen diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...