Gå til innhold

Hvor lenge før timen på psykiatrisk poliklinikk møter du opp?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden):

45- 30 min før da jeg gikk. Dette var etter de flyttet slik at jeg måtte ta en 20 minutters bussreise dit. Før når det lå i gangavstand 5-10 mim før.

Var du da sånn at du tenkte mye på kommende time mens du ventet? Eller greide du å slappe av før timen?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kommer ca 1 min før. Psykologen min møter meg i døra siden jeg har time etter kontorets åpningstid. Da blir det unødvendig å stå utenfor en inngangsdør for å vente. Det er en glassdør så jeg ser han ofte komme gående i det jeg kommer.

Anonymkode: 1350e...86a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kommer ca 1 min før. Psykologen min møter meg i døra siden jeg har time etter kontorets åpningstid. Da blir det unødvendig å stå utenfor en inngangsdør for å vente. Det er en glassdør så jeg ser han ofte komme gående i det jeg kommer.

Anonymkode: 1350e...86a

Privat behandler?

Anonymkode: 32f42...00d

Worriesome Plenty 2
Trinity80 skrev (37 minutter siden):

Var du da sånn at du tenkte mye på kommende time mens du ventet? Eller greide du å slappe av før timen?

Jeg var mest ukomfortabel med alle folkene, særlig etter jeg begynte dit jeg måtte ta buss, for det var ett digert dps med mange aparte innslag.

Annonse

AnonymBruker

Pleier å møte opp samme dag som fastlegen har sendt henvisning. Ikke alltid de tillater telt utenfor, men i verstefall flytter jeg meg bare til blomsterbedet på baksiden. 

Anonymkode: b86d7...f81

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Pleier å møte opp samme dag som fastlegen har sendt henvisning. Ikke alltid de tillater telt utenfor, men i verstefall flytter jeg meg bare til blomsterbedet på baksiden. 

Hihi!🤣

Anonymkode: 32f42...00d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da burde du sikre deg mot avslag. 

Anonymkode: 9d2f8...59b

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Da burde du sikre deg mot avslag. 

Ingen vits i. Når jeg har sittet å hylt og skreket i teltet mitt i noen dager, skjønner de at jeg absolutt ikke er frisk. Derfor aldri avslag.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har sett deg! 👍😃 Så det er altså deg som har teltet utenfor de gangene jeg har overnattet i sovepose. 

Anonymkode: 74ee9...0d4

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (12 timer siden):

Jeg var mest ukomfortabel med alle folkene, særlig etter jeg begynte dit jeg måtte ta buss, for det var ett digert dps med mange aparte innslag.

Forstår, det var litt større greie der som overskygget ventetiden. Hva enkelte her har måttet gjennomgå 😔😔

Men håper du ble bedre av det og at du fikk god hjelp🌹

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen vits i. Når jeg har sittet å hylt og skreket i teltet mitt i noen dager, skjønner de at jeg absolutt ikke er frisk. Derfor aldri avslag.

Dette er faktisk veldig smart. Takk for tipset. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg er litt redd for at politiet skal komme å fjerne meg og arrestere for ordensforstyrrelse. Det skjedde ikke deg vel? Da blir det jo 10.000 i bot. Men samtidig så sparer man jo mye på å bo i telt også da.. 

AnonymBruker

Da jeg gikk til psykolog tidligere så parkerte jeg bilen utenfor 5 min før timen. Blir aldri hentet inn før timen uansett. Har hendt jeg har kommet 10 min før, men synes det var så ubehagelig å sitte på et stort venterom sammen med kjentfolk. Bor på mindre sted så alltid noen en kjenner der. 

byttet til privat senere, og hun holdt til alene. Hadde alltid tid mellom pas. Så møtte ingen på venterommet hverken før eller etter 

Anonymkode: 610fa...a49

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...