AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 Del Skrevet i går, 06:36 Noen her som har hatt mangek av (en av) disse og blitt veldig syk både fysisk og psykisk? Hvordan syk ble du? Anonymkode: 3c038...f21 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet i går, 07:04 Del Skrevet i går, 07:04 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen her som har hatt mangek av (en av) disse og blitt veldig syk både fysisk og psykisk? Hvordan syk ble du? Anonymkode: 3c038...f21 B12-mangel kan minne om begynnende demens, jeg vet et tilfelle der faktisk. Vedkommende ble bra igjen med B12-tilskudd. Lave jernlagre gjør vel gjerne at man blir fort slapp og sliten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 Del Skrevet i går, 07:10 Lillemus skrev (5 minutter siden): B12-mangel kan minne om begynnende demens, jeg vet et tilfelle der faktisk. Vedkommende ble bra igjen med B12-tilskudd. Lave jernlagre gjør vel gjerne at man blir fort slapp og sliten? Ja også hørt det med b12’ har slike problemer. Men har egentlig ikke mangel. Men vet jeg har jernmangel Anonymkode: 3c038...f21 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 Del Skrevet i går, 07:20 Har du fått påvist jernmangel hos legen? Tar du jerntilskudd? Anonymkode: 87f20...cb6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 Del Skrevet i går, 07:30 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du fått påvist jernmangel hos legen? Tar du jerntilskudd? Anonymkode: 87f20...cb6 Ja eller jeg hadde mangel for noen mnd siden. Tok tilskudd en stund. Men har stoppa med det. Vil ikke begynne igjen nå før jg har sjekka på nytt:/ men er så dårlig. Så tror jeg må ha mangel Anonymkode: 3c038...f21 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 Del Skrevet i går, 07:50 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja eller jeg hadde mangel for noen mnd siden. Tok tilskudd en stund. Men har stoppa med det. Vil ikke begynne igjen nå før jg har sjekka på nytt:/ men er så dårlig. Så tror jeg må ha mangel Anonymkode: 3c038...f21 Gå til legen og få det sjekket. Anonymkode: 87f20...cb6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:00 Del Skrevet i går, 08:00 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gå til legen og få det sjekket. Anonymkode: 87f20...cb6 Ja venter på prøver. Men ville spørre om hvordan og hvor syk folk har blitt av slike mangler? Anonymkode: 3c038...f21 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet i går, 08:06 Del Skrevet i går, 08:06 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja venter på prøver. Men ville spørre om hvordan og hvor syk folk har blitt av slike mangler? Anonymkode: 3c038...f21 Jeg ble veldig slapp da jeg manglet jern. B12 var jeg vel og slapp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:19 Del Skrevet i går, 08:19 stjernestøv skrev (13 minutter siden): Jeg ble veldig slapp da jeg manglet jern. B12 var jeg vel og slapp. Merka du noe i hodet? Anonymkode: 3c038...f21 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet i går, 11:29 Del Skrevet i går, 11:29 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Merka du noe i hodet? Anonymkode: 3c038...f21 nei bare slapphet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emoji Skrevet i går, 12:05 Del Skrevet i går, 12:05 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja venter på prøver. Men ville spørre om hvordan og hvor syk folk har blitt av slike mangler? Anonymkode: 3c038...f21 Jeg følte meg utmattet og ble sykemeldt i en uke pga det. Fikk Triobe (B12-boost) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.