Gå til innhold

Hvor mange brukere har du her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bare en siden det ikke er lov med flere. Men lurer på om noen tør å innrømme at de har flere brukere selv om det ikke er lov? Svar anonymt, for svarer du med nick er du ikke troverdig. 

Anonymkode: 73d1f...5f3

Det er lov med flere brukere, men kun lov å bruke én i samme tråd.

Anonymkode: 494e8...85c

Annonse

Like Utfall
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har bare en siden det ikke er lov med flere. Men lurer på om noen tør å innrømme at de har flere brukere selv om det ikke er lov? Svar anonymt, for svarer du med nick er du ikke troverdig. 

oooo så skummelt. 👻

har noen gamle brukere som jeg kan finne passord til om jeg vil, så teknisk sett flere brukere da. Er det fengsel neste da ?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

@Admin Stemmer det som sies her? 

Per regler, er det ULOVLIG å ha flere brukere. 

* Grunnet spam og lignende, er det kun lov med én enkelt bruker her inne. Ved inaktivitet over to år kan vi slette brukere uten varsel for å frigjøre brukernavn.

slabbedask
1 hour ago, Like Utfall said:

oooo så skummelt. 👻

har noen gamle brukere som jeg kan finne passord til om jeg vil, så teknisk sett flere brukere da. Er det fengsel neste da ?

* Grunnet spam og lignende, er det kun lov med én enkelt bruker her inne. Ved inaktivitet over to år kan vi slette brukere uten varsel for å frigjøre brukernavn.

Nye regler da?

AnonymBruker
slabbedask skrev (5 minutter siden):

Nye regler da?

Er jo kke det. Da de nye reglene kom måtte alle huke av for at de godtok dem før de kunne bruke forumet videre. Om ikke du har lest det, men bare huket av og godkjent, er jo det din egen feil. 

slabbedask
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Er jo kke det. Da de nye reglene kom måtte alle huke av for at de godtok dem før de kunne bruke forumet videre. Om ikke du har lest det, men bare huket av og godkjent, er jo det din egen feil. 

Det er ulike regler her og på Kvinneguiden da. Det var spesielt.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1682712-hva-er-reglene-rundt-det-å-ha-flere-brukere/?do=findComment&comment=32220908 

Annonse

slabbedask
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Vært sånn i minst 4 år 

https://web.archive.org/web/20200925234830/https://forum.doktoronline.no/guidelines/

Begynner De å bli gammel og glemsk? 😲

Anonymkode: f714c...940

Kanskje det, men det var lov tidligere:

AnonymBruker
Like Utfall skrev (4 timer siden):

oooo så skummelt. 👻

Dette hørtes ut som serious shit. Hvor mange år i fengsel tror du det blir pr ekstra bruker? 

Anonymkode: d28e6...eb5

slabbedask skrev (På 9.11.2024 den 15.29):

Kanskje det, men det var lov tidligere:

Det stemmer. Og det var ikke en god ide at dette ble opplyst om for like etterpå var det en haug med brukere som opprettet flere brukere for å spamme, diskutere med seg selv i tråde og lage kaos som dermed førte til at vi innførte denne regelene. 

Det er riktignok ikke slik at vi saumfarer lista for å se etter dobbeltbrukere i systemet, det er ikke lov. Men om det oppdages ved regelbrudd vil det føre til en hardere sanksjon enn man ellers ville fått. Ikke noe verre enn det. Mye fordi det er urettferdig av brukerne om de f.eks opplever angrep fra flere brukere og at dermed flere personer er imot de, også viser det seg å være en person med flere brukere istedenfor. Noe vi blant annet opplevde. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...