Ekstra Skrevet mandag kl 15:55 Del Skrevet mandag kl 15:55 Jeg spiser nok altfor lite frukt og grønt. Spiser grønnsaker hver dag, bl.a. en fyldig salat til lunsj, men ikke i slike mengder- Spiser ganske lite frukt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet mandag kl 17:38 Del Skrevet mandag kl 17:38 Jeg tåler rå grønnsaker og salat dårlig så det blir kokte grønnsaker til middag og en paprikabil eller slangeagurk på brødskiva, så jeg spiser helt sikkert ikke nok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet mandag kl 18:51 Del Skrevet mandag kl 18:51 påskelilje skrev (5 timer siden): "Banan, melon, kiwi och sitron" 😂 Sjekk Hooja på Spotify 😅😅😅 Måtte bare.... helt useriøs kommentar fra meg 😄🎶 Den hadde jeg ikke hørt før. Partymusikk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet mandag kl 18:54 Del Skrevet mandag kl 18:54 Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Den hadde jeg ikke hørt før. Partymusikk Jaaaaa!!!! Høy partyfaktor 😅😅😅 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:00 Del Skrevet tirsdag kl 00:00 Spiser nok rundt en kilo frukt/grønt hver dag 😄 Enkelt, synes jeg. Jeg er glad i salater/bowls proppa med sunne godsaker, og det går mye i grønnsaksgryter- og supper, nå på høsten. På brødskiver putter jeg også en del grønt; hummus, avokado og syltarødløk f.eks. Til middag utgjør grønnsaker minst 1/2 porsjonen. Har iblant blomkål-eller sellerirotmos til kjøtt/fisk i stedet for potet. Frukt eller knaskegulrøtter spises til mellommåltid. Og nesten hver kveld koser jeg meg med fruktsalat eller bær med litt iskrem eller vaniljesaus på😋 Anonymkode: 0d374...f85 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet tirsdag kl 08:07 Del Skrevet tirsdag kl 08:07 Jeg jobber aktivt nå med å spise mer frukt og grønnsaker, men ligger nok langt unna 800g. Spiser banan på jobb et par dager i uka når vi har fruktkurv. Tar noen ganger også noen druer. Alltid salat til lunsj i kantinen, halve tallerkenen. Forsøker å ha grønnsaker til de fleste middager og har noen ganger (men dessverre for sjeldent) paprika, tomat eller agurk til andre måltider. Jeg er flinkere enn jeg har vært, men er definitivt enda rom for forbedring. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet tirsdag kl 09:47 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 09:47 Vhanja skrev (1 time siden): Jeg jobber aktivt nå med å spise mer frukt og grønnsaker, men ligger nok langt unna 800g. Spiser banan på jobb et par dager i uka når vi har fruktkurv. Tar noen ganger også noen druer. Alltid salat til lunsj i kantinen, halve tallerkenen. Forsøker å ha grønnsaker til de fleste middager og har noen ganger (men dessverre for sjeldent) paprika, tomat eller agurk til andre måltider. Jeg er flinkere enn jeg har vært, men er definitivt enda rom for forbedring. Samme her, prøver å bli flinkere. Frukt spiser jeg nok av og akkurat nå går det i pærer. Blåbær og jordbær når det ikke er på det dyreste. Er nok oppe i nesten 500g om dagen (300g frukt og nesten 200g salat/råkost) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.