Gå til innhold

mat om kvelden

Gjest luddien

Anbefalte innlegg

Gjest luddien

Jeg har et litt rart problem...

Jeg er en jente på 18 som er normalvektig og trener 3-4 ganger i uka.

Jeg spiser helt normalt om dagen, både rikelig med froskost, lunch og middag. Jeg kommer hjem fra trening i 20-tiden, og er egentlig ikke så veldig sulten, men tar meg alltid mat fordi jeg vet jeg kommer til å bli sulten senere på kvelden og fordi jeg har hørt man bør spise etter man har trent. Saken er at når jeg først begynner å spise klarer jeg ikke stoppe! Jeg heller innpå av det ene og det andre, pålegg, brød, frukt, litt snop hvis vi har og heller i meg melk og saft. Det er helt sykt!! Etterpå føler jeg meg dårlig og slapp og ALTFOR mett!! Nesten som jeg får lyst å kaste det opp igjen.

Sover dårlig gjør jeg også da, for jeg går og legger meg i 22-tiden. ca en time etter dette mega-måltidet. Synes det er rart siden jeg spiser mye og variert, både fisk, melk, brød og frukt gjennom hele dagen.

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI:-) *ÅÅÅÅÅÅÅ* kjenne mæ SÅ godt igjenn!! e ei jente på 16 som har akkurat d samme problemet. jeg har hatt SP og nå er det som om jeg HIVER innpå alt det jeg ikke har spist fra før av..og d skjer ofte om kvelden.jeg kan spise mer enn de fleste karfolk, et brød kanskje, el 15 kanelboller( det HAR faktisk skjedd..:-))klarer IKKE å begrense meg, og nå slår det vel tilbake på meg snart...men jeg har jo ikke peiling på hva jeg skal gjøre jeg heller, hadde noen et råd om dette, hadde jeg tatt det TVERT...noen som kan hjelpe meg og luddien??;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

hei jeg tror ikek du spiser nok om dagen jeg hvis udu opplever en slik ulvehunger

du har helt rett i at du skal spise etter trening

lag deg en porsjon mat, spis den, og ikek engang vurder og spis noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

godt å høre at det ikke er bare jeg som har dette problemet!! jeg kan spise helt vanlig om dagen, både frokost, lunsj, middag og små mellom-måltider! men enkelte ganger (da spes om kvelden), så får jeg helt ville MAT-kick!! akkurat som om jeg ikke har magemål!! og etterpå føler jeg meg helt j....:( har bare lyst til å få det opp igjen...har prøvd kaste opp enkelte ganger, men veit det er dumt og farlig.... jeg sliter også med å sove etter et slikt `kick`som jeg kaller det!! Til vanlig trener jeg endel og er ikke overvektig......ennå....!! men fortsetter det sånn, så...... !!! uff!!!! trenger hjelp til å løse dette problemet jeg også....

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...