Gå til innhold

MBH er pågrepet igjen, denne gang for voldtekt av neddopet kvinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes egentlig litt synd på han. En ung mann i 20 årene som har ødelagt så mye for seg selv. Mens hele Norge ser på. Men mest av alt de han har utsatt for vonde ting 

Anonymkode: 4f59a...24b

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå meldes det at MBH har rømt fra rehab i England og skal ha kontaktet flere venner hjemme i Norge - deriblant minst én av kvinnene han er ilagt besøksforbud mot.

Anonymkode: b7c5b...5e5

Uff, det var noen dårlige valg. Lurer på hvordan det skal gå med han. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå meldes det at MBH har rømt fra rehab i England og skal ha kontaktet flere venner hjemme i Norge - deriblant minst én av kvinnene han er ilagt besøksforbud mot.

Var det ikke Se og Hør som kom med denne "nyheten"? Tror ingen andre medier har meldt om det i alle fall. Advokaten hans har tilbakevist påstanden. 

AnonymBruker
Vendi skrev (2 timer siden):

Var det ikke Se og Hør som kom med denne "nyheten"? Tror ingen andre medier har meldt om det i alle fall. Advokaten hans har tilbakevist påstanden. 

Se og hør har jo hatt rett om han hele veien og vært de eneste som har hatt baller nok til skrive om denne kriminelle voldtektsmannen, så det forundrer meg ikke om det faktisk stemmer. I annen media er jo både han og mora ganske så fredet. 

Jeg klarer ikke å synes synd på han. Det er mennesker der ute som voser opp under langt mer kummerlige kår som ikke sitter med fitteglis sammen med kompisene mens de ler av hvordan de banker opp kjærestene sine. 

Anonymkode: 21016...5f1

Annonse

knas skrev (3 timer siden):

Han er vel ikke på tvang, så da har han ikke rømt. 

Og nei, jeg synes ikke synd på ham. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Se og hør har jo hatt rett om han hele veien og vært de eneste som har hatt baller nok til skrive om denne kriminelle voldtektsmannen, så det forundrer meg ikke om det faktisk stemmer. I annen media er jo både han og mora ganske så fredet. 

Jeg klarer ikke å synes synd på han. Det er mennesker der ute som voser opp under langt mer kummerlige kår som ikke sitter med fitteglis sammen med kompisene mens de ler av hvordan de banker opp kjærestene sine. 

Anonymkode: 21016...5f1

Jeg føler på ingen måte på et behov for å forsvare han. Jeg uttalte meg bare om denne saken med å stikke fra rehab, noe jeg ikke er sikker på om han har gjort. Men hvem vet... 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men dette stemmer ikke i følge advokaten hans. Han er fortsatt på rehabilitering. 

Det kan se ut som den ene jenta han har besøksforbud mot selv ønsker kontakt, så da har han vel egentlig ikke brutt noe besøksforbud heller om han ringer henne. Det kan se ut til at de fortsatt er kjærester ( dessverre) og at det er politiet som har bestemt besøksforbudet. 

MBH er ute og kjører, men jeg stoler ikke blindt på alle overskrifter, som jeg heller ikke gjorde i Lørenskogsaken. Det viste det seg at det heller ikke var noen grunn til. 

AnonymBruker
1 minute ago, Nicklusheletida said:

Men dette stemmer ikke i følge advokaten hans. Han er fortsatt på rehabilitering. 

Men han avkrefter ikke at han "stakk av" fra behandling. Sier bare at han fortsatt er på behandling nå.

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

Det kan se ut som den ene jenta han har besøksforbud mot selv ønsker kontakt, så da har han vel egentlig ikke brutt noe besøksforbud heller om han ringer henne. Det kan se ut til at de fortsatt er kjærester ( dessverre) og at det er politiet som har bestemt besøksforbudet. 

MBH er ute og kjører, men jeg stoler ikke blindt på alle overskrifter, som jeg heller ikke gjorde i Lørenskogsaken. Det viste det seg at det heller ikke var noen grunn til. 

At jenta selv ønsker kontakt og at det ser ut til at de fortsatt er kjærester er vel bare synsing fra din side.
Det er ingen som har bekreftet det. Men du vet kanskje mer enn oss andre.

Anonymkode: d5c6b...51e

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men han avkrefter ikke at han "stakk av" fra behandling. Sier bare at han fortsatt er på behandling nå.

Så hvor ble han sett ? Det skriver de ikke noe om. Kanskje han bare var utenfor bygget for å ringe til venner og kjæresten ? 

Hvor henter Se og hør denne informasjonen fra ? Hvordan finner de ut hvem MBH har ringt til? 

Jeg synes det er skremmende at det finnes folk innad hos politiet som lekker taushetsbelagte opplysninger. Vi så det i Hagen- saken og vi ser det i denne saken. Det som blir sagt i avhør, går videre til media. Nå har også media full oversikt over hvem MBH har ringt til. Hvorfor er det ingen som stiller spørsmålstegn ved dette ?

En annen ting som bekymrer meg er at de ikke gir MBH en sjanse til å skikke seg. Hvor motivert blir MBH til å få orden på livet sitt når svertekampanjen bare fortsetter og fortsetter ? 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At jenta selv ønsker kontakt og at det ser ut til at de fortsatt er kjærester er vel bare synsing fra din side.
Det er ingen som har bekreftet det. Men du vet kanskje mer enn oss andre.

Anonymkode: d5c6b...51e

Nei jeg vet ikke, men når jenta reiser ut til Skaugum for å låne bilen hans mens han er innlagt, så er det lov til å trekke sine egne konklusjoner. Da var det hun som oppsøkte han og ikke omvendt. 

AnonymBruker
On 12/10/2024 at 7:54 PM, Nicklusheletida said:

Nei jeg vet ikke, men når jenta reiser ut til Skaugum for å låne bilen hans mens han er innlagt, så er det lov til å trekke sine egne konklusjoner. Da var det hun som oppsøkte han og ikke omvendt. 

Mannen er bare ikke god. Nå etterforskes hans for ytterligere et seksuallovbrudd (på Skaugum).

https://www.dagbladet.no/nyheter/etterforskes-for-ny-skaugum-episode-1/82362302

Dagbladet er kjent med at kvinnens venninne som var til stede, er den samme kvinnen som Høiby er siktet for å ha voldtatt 26. september i år - også det på Skaugum.

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen er bare ikke god. Nå etterforskes hans for ytterligere et seksuallovbrudd (på Skaugum).

https://www.dagbladet.no/nyheter/etterforskes-for-ny-skaugum-episode-1/82362302

Dagbladet er kjent med at kvinnens venninne som var til stede, er den samme kvinnen som Høiby er siktet for å ha voldtatt 26. september i år - også det på Skaugum.

Du bør vente litt med å dømme. 

https://www.vg.no/rampelys/i/OomVl3/bistandsadvokat-om-fornaermet-kvinne-i-marius-borg-hoeiby-saken-opplever-ikke-aa-ha-blitt-voldtatt

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (På 10.12.2024 den 19.54):

Det kan tenkes at politiet/kongehuset bedriver litt damage control for å minske sjansen for nye lovbrudd. Siden Marius er den han er.

Anonymkode: d4400...e3f

AnonymBruker
22 hours ago, Nicklusheletida said:

Jenta endret forklaring etter at Marius ringte fornærmede på kryptert linje. Etterpå hevdet jenta at voldtekten ikke hadde skjedd.

https://www.seher.no/kongelig/ringte-fornaermede-pa-kryptert-linje-1/82377751

Drømmeautomat

MH er gaven som aldri slutter å gi, til Se og Hør. Når det gjelder de siste par voldtektssiktelsene tror jeg med politiet med fordel kunne spurt kvinnene om deres ønsker før de tok ut siktelse. Jeg driter i MH, men politiet har begynt å dra folk inn i saken/media som ikke nødvendigvis ser ut til å ønske å være der. Der kunne politiet godt ha tatt en liten etikk-runde til med seg selv.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jenta endret forklaring etter at Marius ringte fornærmede på kryptert linje. Etterpå hevdet jenta at voldtekten ikke hadde skjedd.

https://www.seher.no/kongelig/ringte-fornaermede-pa-kryptert-linje-1/82377751

Om man leser nøye står det at det ikke er kjent om hun endret forklaring etter kontakten.

"Onsdag kveld tok Marius-saken en ny vending da kvinnens forsvarsadvokat Gunhild Vehusheia gikk ut i media og fortalte hennes klient ikke opplever å ha blitt voldtatt.

Det er ikke kjent om dette har skjedd som en følge av den nye kontakten mellom Marius og den fornærmede."

Mulig hun har hatt behov for litt tid til å forstå hva politiet snakket om. Det er jo ikke hun som påsto at hun var voldtatt i første omgang. Hun har aldri ønsket noe besøksforbud.

Jeg er skeptisk til om  Se og Hør fremstiller dette på en rettferdig måte, og er enig med @Nicklusheletida i at man bør vente og se.

Endret av Grendel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...