Gå til innhold

Hvordan klare å gi slipp på ungdommen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fikk du veldig mye oppmerksomhet rundt utseende da du var yngre? Og at aldringen da treffer deg litt ekstra hardt?

Anonymkode: 2f0ef...ea5

Jeg var veldig pen, men aldrung treffer meg hardt da det har skjedd fort. I løoet av de siste 6 månedene, i fjord ble jeg legget ig uten rynker.

Det er stress som har bidrat til min aldring.

Anonymkode: 58b64...1c6

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nå er jeg i slutten å tyveårene. Begynner å få ganske så mye rynker ( jeg er tidlig ute) og føler meg gammel. Jeg ser mye eldre ut en min egentlige alder. 

Jeg føler jeg nesten begynner å grine når jeg ser folk i starten av tyveårene, unge og vakre og tynne.

Hvordan gi slipp?

Anonymkode: 58b64...1c6

Jeg er 50+ og har mye rynker, aldri følt meg friere og bedre nå enn da jeg var 20 og rynkefri :D

Anonymkode: d488d...4bb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...