Gå til innhold

Truxal, serquel eller zyprexa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (26 minutter siden):

Synes både Truxal og Zyprexa funker bra mot angst. Zyprexa kanskje funker best, men der er jo vektøkning et problem. 

Serquel da? Har du prøvd? Jeg fikk sove bra på serquel men den dempet ikke angst.

Anonymkode: f4dde...238

Annonse

Jeg skriver det igjen:

Det har dessverre blitt en trend her den siste tiden hvor en "intervjuer" andre brukere om alle slags ting inkl. erfaringer med medisin.

Det er så store individuelle ulikheter når det gjelder effekten av medisiner, at en har ingen nytte av å få svar fra noen tilfeldige brukere på DOL. Fasiten får en ved å prøve selv. Det er helt ufarlig å prøve. Evt bivirkninger forsvinner når man seponerer preparatet.

stjernestøv
nachnoo skrev (14 minutter siden):

Jeg skriver det igjen:

Det har dessverre blitt en trend her den siste tiden hvor en "intervjuer" andre brukere om alle slags ting inkl. erfaringer med medisin.

Det er så store individuelle ulikheter når det gjelder effekten av medisiner, at en har ingen nytte av å få svar fra noen tilfeldige brukere på DOL. Fasiten får en ved å prøve selv. Det er helt ufarlig å prøve. Evt bivirkninger forsvinner når man seponerer preparatet.

Det sa psykiateren min og...

Glitter skrev (7 timer siden):

Synes både Truxal og Zyprexa funker bra mot angst. Zyprexa kanskje funker best, men der er jo vektøkning et problem. 

Truxal fungerer meget bra, men vektøkning der og. Men jeg er nok immun siden jeg har brukt Truxal i 30 år. 

AnonymBruker
erik123 skrev (27 minutter siden):

Truxal fungerer meget bra, men vektøkning der og. Men jeg er nok immun siden jeg har brukt Truxal i 30 år. 

Jeg merket at den roet meg godt ned, tok 15 mg. Men tar du den på kvelden og får angstlindring også neste dag? Eller tar du både kveld og morning?

Anonymkode: f4dde...238

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (2 minutter siden):

Heter seponering uansett om det gjøres raskt eller sakte. Hvis man bare plutselig slutter uten samråd med lege så heter det autoseponering. 

Ja det stemmer det og det er jeg kjent for hehe :D Men ikke de siste årene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...