Gå til innhold

Har du store tanker om deg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Til hi..

Det er veldig vanskelig å måle storhetstanker. 
Det er en veldig typisk hersketeknikk å si «du har store tanker om deg selv» når man er missunnelig.

Men jeg tror ikke jeg har særlig store tanker om meg selv. Jeg må ikke være best i alt. Jeg har ikke problemer med at noen er sjefen min, eller på andre måter autoriteten min. Og jeg tråkker ikke på andre for å føle meg bedre. De eneste jeg tråkker på er de som jeg nevner lenger ned.

Det er mer hvis noen gjør at jeg misstrives at jeg ser ned på dem. Jeg får med en gang en sånn greie med at jeg begynner å studere vedkommende for å finne ut hva det er som er så bra med dem. Og hva de selv tror er så bra med seg. For stort sett, er jeg bedre enn disse på de fleste området. Disse har oftest klart seg gjennom nettverk og ingenting annet. Det er da jeg heller gjør det jeg kan for å få de fjernet.

Men heldigvis er jeg svært sjelden i denne situasjonen. 

Endret av UtakknemligDiva
Vendi skrev (16 minutter siden):

Samme her. Men det er ikke lett..

Jeg vet, det er ikke lett ❤️

Jeg for min del har bitt litt bedre på det etter at jeg fikk en bestevenninne som gir meg troen på meg selv. Hun forteller meg og viser meg at jeg er «bra nok». En sånn venninne har jeg aldri hatt før.

Endret av Emoji

Annonse

Emoji skrev (13 minutter siden):

Jeg vet, det er ikke lett ❤️

Jeg for min del har bitt litt bedre på det etter at jeg fikk en bestevenninne som gir meg troen på meg selv. Hun forteller meg og viser meg at jeg er «bra nok». En sånn venninne har jeg aldri hatt før.

Åå så bra! ❤️ Akkurat det samme har hendt i livet mitt, så vi er veldig heldige 🥰

Vendi skrev (7 minutter siden):

Åå så bra! ❤️ Akkurat det samme har hendt i livet mitt, så vi er veldig heldige 🥰

Ja, det er vi 🥰😘 Og jeg føler meg heldig som får oppleve noe så fint i livet mitt ❤️

Endret av Emoji
AnonymBruker

Jeg gjør det noen ganger ja. Men det svinger frem og tilbake. Nå tenker jeg at jeg har mindre kapasitet enn de fleste og er mer "unik" på den måten. Men kan lett komme på tider der jeg tenker jeg er bedre enn de fleste i det meste 😆 

Dette må ikke stiller likt med respekt. Jeg har respekt for andre og synes de er verdifulle selv om jeg ofte synes jeg vet eller kan ting bedre. Har en slags innsikt ikke alle andre har osv. Men gjelder ikke hele tiden. Føler meg ikke mye høy I hatten nå. Nå snakker vi overlevelse på hverdagslig nivå for tiden, så det går opp og ned. 

Anonymkode: 6540c...194

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...