Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har hatt vondt/stiv i nakken + mellom skulderbladene i flere år og er derfor forsiktig med nakkebevegelser. Men på mandag var jeg litt for ivrig i forbindelse med dansetreningen - vi øver inn en moderne dans og fikk beskjed om å "ta litt i". Jeg satt på gulvet og "kastet" hodet bakover, samtidig som jeg lente meg bakover. Jeg hørte et knak, men fikk ikke smerter, bortsett fra den stivheten jeg hadde fra før. Nå to dager etter er jeg helt varm i nakken og på ørene og kjenner meg ganske stiv både i nakken mellom skulderbladene. Kan jeg ha skadet meg, eller er jeg bare stivere nå pga anspenthet? Men hva med varmen? MVH super nervøs som har vært sykemeldt to ganger a 14 dager med noen års mellomrom pga helt låst nakke - husker det med gru hvor smertefullt det var.... Ble nemlig påkjørt bakfra mens jeg stod nesten stille, den andre bilen kjørte ikke fort. Ble også påkjørt bakfra i litt høyere hastighet snmtidig som jeg så til venstre..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.