Gå til innhold

Hva var det beste som hendte deg i 2024?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det har ikke vært noen store ups eller downs her hos meg, det meste har vært helt på det jevne. Jeg har vært på to fuglesfarier og fikk tatt noen flotte bilder - det er gledelig for meg. :) Mannen og jeg hadde en fin tur i sommer og begge ungene ser ut til å trives godt med det de holder på med. Har sett jentungen blomstre i flere teaterforestillinger, både foran og bak scenen og det varmer et mammahjerte da det ikke var helt sånn vi trodde det kunne bli for noen år siden. ❤️ 

Sånn helt personlig så er vel det beste at jeg har funnet ut hvorfor jeg har vært plaget med smerter i hoftene i flere år, så nå er jeg stort sett smertefri. :D 

Annonse

Nicklusheletida

Jeg er veldig familiekjær. Hvordan jeg har det er veldig avhengig av hvordan mine 3 barn har det. Jeg har det bra når alle har det bra og det har vært mye gledelig dette året. Mye samvær med familie og venner som er det viktigste i livet mitt.

Eldste : Hun har fått ny stilling som kirurgisk teamleder  og må jo si jeg er litt stolt av hennes ståpåvilje. Er glad hun og samboer har funnet seg en fin leilighet. Er glad for at hun har så trivelig samboer også.  Samtidig skjønner jeg jo at jeg kan se langt etter å bli bestemor. Disse tankene er helt fraværende hos disse to. Samtidig er jeg så glad for at jeg og eldste barnet mitt samarbeider  godt for å holde mitt barn nr 2 friskt. Man skal ikke bruke sine barn på den måten, men hun engasjerer seg helt av seg selv. Pga av vårt samarbeid går ting bra og ting fanges opp raskt, slik at vi får snudd det når vi merker noe.

Mellomste : Mest stolt av han som tidvis sliter med 2 diagnoser ( fysisk og psykisk ) og som tross dette  er ferdig med et krevende studie og nå jobber. Foreløpig gjennom vikarbyrå.  Innimellom blir jeg bekymret for han. Redd for at han krever for mye av seg selv. Han trenger et rolig og strukturert liv for å holde seg frisk. 

Den yngste : Gladjenta som snart er ferdig med barcelorstudier. Det blir spennende og se hva som skjer videre. Om hun begynner på master eller heller vil jobbe. Hun vil få et fint liv uansett. Det føler jeg meg trygg på. Og hun har en kjæreste som er like god og snill som hun selv. 

Det er ikke de store tingene som skjer i livet mitt. Jeg er stort sett fornøyd, så lenge de rundt meg har det bra. Når det gjelder meg selv, så ble jeg veldig glad for julebrevet fra sjefen min. En ting er at det settes pris på jobben jeg gjør, men det varmet mitt hjerte mer det som ble skrevet om personligheten min. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...