Gå til innhold

Hva var det beste som hendte deg i 2024?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt. Det må vel være at jeg omsider fikk riktig diagnose og at jeg faktisk får mer behandling og ikke bare brannslukking. 

Så er jo sønnene to veldig fine individer og det har med tiden blitt mindre krangel dem imellom. 

Fortsetter under...

Det beste er at året har gått uten store belastninger som død eller kritisk alvorlig sykdom hos familie. Det er det viktigste for meg. Og at jeg har kunne nyte hver tid hele året. Synes 2024 har vært et helt okey år. Det eneste som har vært trist er at jeg har en mor som er begynt å rote mer pga mulig en demens-sykdom. Men jeg tar vare på hvert øyeblikk, og hun er fortsatt klar men sliter med kortidshusken. 

Anonymkode: b5062...9aa

2024 har vært et godt år, hvor ting har vært på det jevne. Det er derfor vanskelig å trekke fram én bestemt ting som «det beste». Det går bra med mitt barn og svigerbarn, med mine bonusbarn, og mannen og jeg har det godt sammen på alle vis. ❤️ 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det beste som hendte meg i fjor, er så fantastisk at jeg ikke vil dele det. Er veldig privat.

Anonymkode: cb6a0...041

Så hva var da hensikten med å skrive det innlegget?

Anonymkode: 5c793...c77

UtakknemligDiva

At jeg fikk prøvd noe nytt innenfor den andre karrieren.

At den nye sjefen rotet det så enormt til at inntekten min ble dobbel en lengre periode.

At jeg har blitt litt forelsket (det negative er at vi ikke (bør) kan) bli noe seriøst.

2024 har vært et effektivt jobb- og inntektsår, til tross for at jeg startet det med å karre meg ut av sykemeldingsperiode som startet høsten året før. Mye takket være medisinering har det vært et effektivt år! Har hatt flere øyeblikk med gleder dette året også - sånn ekte. Men sliter med å få til akkurat det, så håper at dette året blir enda mer stabilt og "påkoblet emosjonelt" enn det forrige og at jeg klarer nyte livet fremfor å kun få det til å gå rundt og ta meg av andres behov. Har lyst til å glede meg sammen med dem. Målet mitt er å ta med barna på ferietur i år også, slik jeg klarte det første gang i fjor sommer. Det var en stor ting for meg å få til, på mange måter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...