Gå til innhold

Hva tror dere behandler gjør om hun kjenner seg igjen i det jeg har skrevet om henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg opprettet en tråd om behandleren min på KG og angrer nå. Er så redd for å bli igjenkjent... Lurer derfor på hva dere tror behandler gjør om hun leser og kjenner seg igjen? Altså, det er garantert at hun vil skjønne det er henne på grunn av eksemplene....

Anonymkode: 256de...e96

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Henge ut mennesker ?

Anonymkode: 79dbb...0a9

Det var absolutt ikke intensjonen min, lurte bare på om måten hun snakket til meg var ok eller ikke.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var absolutt ikke intensjonen min, lurte bare på om måten hun snakket til meg var ok eller ikke.

Det er vel kun du som vet. Man må faktisk være i ett rom for å få den fulle sannhet.  Du har din, behandler sin, også har man den fulle sannhet.

AnonymBruker

Det er vel kun du som vet. Man må faktisk være i ett rom for å få den fulle sannhet.  Du har din, behandler sin, også har man den fulle sannhet.

Det var ikke måten hun snakket på, men det hun sa.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var ikke måten hun snakket på, men det hun sa.

Pleier du ofte å tvile på dine egne reaksjoner? 

Man må gjerne bruke Internett til å spørre om  ting. Men er en ti g gjenkjennelig, ja da gjør man ikke det. 

Annonse

AnonymBruker

Pleier du ofte å tvile på dine egne reaksjoner? 

Man må gjerne bruke Internett til å spørre om  ting. Men er en ti g gjenkjennelig, ja da gjør man ikke det. 

Ja, så og si 24/7. 

Jeg har lært nå, skal ikke bruke internett noe mer hvis jeg er redd for å bli igjenkjent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...