Gå til innhold

sponsylolistese

beeee

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har Spondylolistese grad 1, virvel L5 forskøvet i forhold til S1. I fjor hadde jeg mye vondt og klarte ofte ikke sitte stille en hel forelesning for eksempel. I vinter har jeg vært bedre, og har flere dager hvor jeg ikke tenker på det i det hele tatt. Har vel kanskje blitt litt vant til å ha vodt i ryggen og bøyer med for eksempel aldri lenger. Har nok blitt litt stivere i ryggen fordi jeg alltid går rett opp ned fordi jeg er redd for å få vondt hvis jeg bøyer meg. Trener aerobics hver uke, synes ikke det gjør det hverken bedre eller verre.

Har du noen tips som kan gjøre meg enda bedre. Har vært hos ryggspesialist på sykehuset, som vel lot meg velge om jeg ville opereres eller ei. Sa nei til det foreløpig ettersom det høres skummetl ut..men vil jo bli bra da..Tenker bare på om det kan bli verre med årene, f. eks. hvis jeg blir gravid, og at det derfor kan "lønne seg" og operere nå mens jeg enda er "ung og sterk".

Er det noen andre som har noen tips, så mottas det med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...