Gå til innhold

Komme seg videre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarer ikke legge fra meg denne migrenen. Så jeg blir belønnet med innleggelse på nevrologisk igjen og igjen og igjen og igjen. Om jeg bare hadde sluttet å kjenne etter, sluttet å spille offer og oppta legevakt og ambulanse og spille mulig slagpasient. Karre til meg dyrere og dyrere medisiner… Har klart å holde meg på matta i over to måneder nå da og holdt meg hjemme. Null drama. Null omsorg fra sykepleiere og leger. Kanskje jeg blir avvent og migrenen forsvinner. 

Anonymkode: abb14...531

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg klarer ikke legge fra meg denne migrenen. Så jeg blir belønnet med innleggelse på nevrologisk igjen og igjen og igjen og igjen. Om jeg bare hadde sluttet å kjenne etter, sluttet å spille offer og oppta legevakt og ambulanse og spille mulig slagpasient. Karre til meg dyrere og dyrere medisiner… Har klart å holde meg på matta i over to måneder nå da og holdt meg hjemme. Null drama. Null omsorg fra sykepleiere og leger. Kanskje jeg blir avvent og migrenen forsvinner. 

Anonymkode: abb14...531

Imellom anfallene.... Hvorfor skal folk misforstå.

Anonymkode: d6058...05a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.01):

Hvorfor tar ikke folk tak i eget liv og kommer seg fremover? Folk setter seg ned og luller seg inn i psykiatrien, isolerer seg bort fra venner og det normale liv. 
Psykisk helsevern kan ikke hjelpe folk som ikke er villig til å komme seg videre og hjelpe seg selv. Psykologer kan kun støtte pasienter som ønsker bedring og komme seg videre. Er så lei alle som klager over dårlige tilbud i psykiatrien. Man må ville bli bedre for å komme seg videre 

Anonymkode: c779b...ab3

Jeg er en sånn person du misliker. Men jeg er ikke noe prioritet heller virker det som, ingen familie ingenting. Sitter hjemme døgnet rundt. 

Anonymkode: f8738...3c7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...