AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Fant ikke parkeringsplass på jobben i dag. Så jeg dro hjem... Tilsynelatenede har de nok folk Anonymkode: 65da3...df0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Who dosen't ant get sick? Because they have a anty-body. Dette var årets for meg. Anonymkode: 7f808...ca1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Husk at folk forandrer seg, og livet går videre når selv ting går galt. Anonymkode: 65da3...df0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Har du hørt om doktoren som var overlegen? Anonymkode: 51ff4...afb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Kong Olav drakk aldri jus fordi det var noe "nymotens tull". Han skal ha forært sønnesønnen som var i tenåra en dukke til jul - fordi sønnesønnen lot håret vokse og "lignet en jente". Olav var helt konge!! Og likte nok aller best "gamle dager". Anonymkode: 9b66f...155 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Jeg startet et band med personlighetene mine. Vi krangler om hvem som er vokalist. Ingen hører på uansett. Anonymkode: 51ff4...afb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april På søndag hadde jeg en dyp samtale med støvsugeren. Vi ble enige om at vi begge suger, men i det minste gjør den noe nyttig. Anonymkode: 51ff4...afb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Hvorfor gikk ikke jeg til psykologen? Fordi stemmen i hodet mitt sa: “Han kommer bare til å ta min side.” Anonymkode: 51ff4...afb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 0.17): Hvorfor gikk ikke jeg til psykologen? Fordi stemmen i hodet mitt sa: “Han kommer bare til å ta min side.” Anonymkode: 51ff4...afb Den skjønte jeg ikke. Forklar? Anonymkode: 7f907...83f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.