Gå til innhold

Tilbakefall på depresjon en mnd etter ECT?

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Det er jo noen som får ECT regelmessig (med lengre intervaller mellom hver behandling) som vedlikehold. Kanskje det er noe å ha i bakhodet?

Ellers har jeg lite tro på at lang oppbevaring på institusjon er så effektivt. Jeg håper de kan gjøre mer for å skaffe deg et godt behandlingstilbod hjemme - når det er tid for utskriving. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
FjellOgDalar skrev (2 timer siden):

Det er jo noen som får ECT regelmessig (med lengre intervaller mellom hver behandling) som vedlikehold. Kanskje det er noe å ha i bakhodet?

Ellers har jeg lite tro på at lang oppbevaring på institusjon er så effektivt. Jeg håper de kan gjøre mer for å skaffe deg et godt behandlingstilbod hjemme - når det er tid for utskriving. 

Vedlikeholds-ECT hver 4 uke etter ECT-serie med remisjon burde de tilby deg, ja.

Anonymkode: 27927...e9b

AnonymBruker
Glitter skrev (12 timer siden):

@nachnoo hva skal man gjøre når antidepressiva ikke funker, ect kun gav midlertidig bedring og Litium ikke har så god effekt lenger? 

Revurdere diagnosen? Evt se om du har en annen diagnose i tillegg som kan forklare at medisiner ikke biter på? 

Anonymkode: 5e19e...d6e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...